خبرگزاری کار ایران

همزمان با آخرین روز تمرینات تیم ملی؛

وزنه‌برداران جوان دارای معلولیت در رکوردگیری شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۴

وزنه‌برداران جوان طی مدتی که در اردو بسر نمی‌برند، طبق برنامه‌های داده شده به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان دارای معلولیت، از برگزاری رکوردگیری بین مدعوین دومین مرحله اردوی آمادگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی فخرآور خاطرنشان کرد: این برنامه در آخرین روز اردو برگزار می‌شود و هدف از رکوردگیری بررسی پیشرفت ورزشکاران در تمرینات هر دوره است و بر اساس نتایج کسب شده در رکوردگیری، برنامه هر ورزشکار در مدتی که در اردو نیست تدوین می‌شود.

مربی تیم ملی افزود: بر این اساس، وزنه‌برداران جوان طی مدتی که در اردو بسر نمی‌برند، طبق برنامه‌های داده شده به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

فخر آور در پایان گفت: می‌توانیم بگوییم در این مرحله از تمرینات، نسبت به دور پیشین 20 تا 25 درصد پیشرفت داشته ایم و به عنوان مثال ورزشکاری که در مرحله اول رکورد 100 کیلوگرم را ثبت کرده، در این مرحله موفق به مهار وزنه 117 کیلوگرم شده است. ذکر این مثال به این خاطر بود که تاکید کنیم در هر مرحله از تمرینات شرایط ورزشکاران به دقت زیر نظر گرفته می‌شود.

رکوردگیری وزنه‌برداران جوان، روز دوشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 16:30 الی 18 در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز