خبرگزاری کار ایران

شاهین ایزدیار:

با تمام توان برای پارالمپیک 2016 آماده می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۱۸

با توکل به خدا و پیگیری تمرینات در سال‌های باقی مانده تا پارالمپیک برزیل، تلاش خود را برای کسب عنوانی شایسته متمرکز می‌کنم.

تنها نماینده ایران در رقابت‌های شنای پارالمپیک لندن بود که اگرچه حضورش منجر به کسب مدال نشد، اما افتخار اولین نماینده پارالمپیکی شنا ایران به نام او ثبت شد.

به گزارش ایلنا، شاهین ایزدیار که هم اکنون تمریناتش را در مشهد پیگیری می‌کند، درخصوص شرایط خود پس از مسابقات پارالمپیک گفت: پس از بازگشت از مسابقات لندن، شرایطم برای ادامه تمرین تا دو ماه فراهم نبود و پس از این مدت تمریناتم را در مشهد زیر نظر مهدی ضیایی از سر گرفتم و تمرینات بدن سازی را نیز همراه با آقای علی سعادتمند انجام می دهم.

ایزدیار از حضور در رقابت های لندن به عنوان یک افتخار بزرگ یاد می کند و می‌گوید: با اینکه موفق به کسب مدال نشدم اما به آنچه که می‌خواستم رسیدم، حضور در فینال رقابت‌های ماده تخصصی من، قورباغه، اتفاق مهمی بود که به دلیل کم سن بودن و همین طور داشتن تجربه کمتر نسبت به سایر شرکت‌کنندگان منجر به کسب مدال نشد، اما با توکل به خدا و پیگیری تمرینات در سال‌های باقی مانده تا پارالمپیک برزیل، تلاش خود را برای کسب عنوانی شایسته متمرکز می‌کنم.

تنها نماینده ایران در پارالمپیک خاطرنشان کرد: هم اکنون همراه با دیگر شناگران ساکن مشهد، به صورت انفرادی و گروهی برای مسابقات مالزی تمرین می‌کنم و بعد از آن نیز رقابت‌های مهم پارآسیایی مالزی را پیش رو داریم قصد دارم ضمن تکرار افتخارات مسابقات پارآسیایی گوانگجو، رکوردهای بهتری نیز ثبت کنم.

ایزدیار به غیر از فعالیت‌های قهرمانی و ورزشی، به زودی در رشته تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد شاغل به تحصیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز