خبرگزاری کار ایران

آمادگی لازم برای اجرای مرحله هفتم طرح ملی "تلفنی حافظ قرآن شوید"

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۹

تاکنون بیش از 4000 نفر جهت ثبت نام این طرح ملی با این مرکز از سراسر کشور تماس گرفته‌اند که کار آموزشی بیش از 1000 نفر از آنان از 8 تیر آغاز می‌شود.

ایلنا: مهدی سلیمانی (مدیر آموزش‌های غیرحضوری دارالقرآن خانه کارگر) گفت: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» آمادگی لازم را برای برگزاری و اجرای مرحله هفتم این طرح ملی را دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰۰ نفر جهت ثبت نام این طرح ملی با این مرکز از سراسر کشور تماس گرفته‌اند که کار آموزشی بیش از ۱۰۰۰ نفر از آنان از ۸ تیر آغاز می‌گردد.

وی گفت: اساتید مورد نیاز جهت برگزاری این طرح بزرگ قرآنی تأمین و جلسه هماهنگی میان آنان برگزار شده است.

وی گفت: بسته‌های کمک آموزشی نیز به تعداد افراد منتشر شده است که ان شاء الله تا هفته آینده در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت این طرح آموزشی گفت: به حمدالله با وجود گستردگی طرح در سراسر کشور ریزش آموزشی به نسبت دوره‌های حضوری پایین‌تر بوده و چون این مرکز شرایط آموزشی را در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر کرده است، روز به روز استقبال مردم افزایش می‌یابد.

وی افزود: در صورتی که حمایت بیشتری از این طرح شود ما می‌توانیم به خیل عظیم علاقمندان به حفظ قرآنکه پس از فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی، جان تازه‌ای به خود گرفته، پاسخ شایسته بدهیم و عزیزان را تحت پوشش این طرح ملی ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز