خبرگزاری کار ایران

9 خرداد آخرین مهلت ثبت نام دوره تخصصی کارشناسی حفظ

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۵

آخرین مهلت ثبت نام دوره آمادگی آزمون لیسانس علوم قرآن و حدیث(کارشناسی حفظ) ویژه حافظان بالای 25 جزء قرآن کریم 9 خرداد اعلام شد.

ایلنا: فریبا محمدمیرزایی مدیر بخش حافظان کل دارالقرآن خانه کارگر گفت: آخرین مهلت ثبت نام دوره آمادگی آزمون لیسانس علوم قرآن و حدیث (کارشناسی حفظ)ویژه حافظان بالای 25 جزء قرآن کریم تا 9 خرداد اعلام شد.

وی افزود: شركت‌كنندگان در این دوره‌ها با هدف ارتقاء سطح علمی حافظان کل قرآن کریم و پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی می‌توانند با شرکت و قبولی در آزمون کارشناسی سازمان سنجش و نیز قبولی در آزمون شفاهی حفظ که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و یا سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، بدون تحصیل در دانشگاه و حتی بدون داشتن مدرک دیپلم، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث دریافت نمایند.

وی گفت: محتوا و منابع این دوره آموزشی شامل درس‌های عربی، علوم قرآنی، تفسیر و حدیث است.

مدیر بخش حافظان کل دارالقرآن خانه کارگر گفت: همچنین در کنار برگزاری این دوره، کلاس‌های تثبیت حفظ قرآن برای مرور حفظیات این افراد بصورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال این مرکز برای پوشش سراسری این دوره‌ها در ایران، در نظر دارد تا این دوره تخصصی را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری برگزار نماید.

وی افزود: دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از معدود مراکز برگزارکننده این دوره تخصصی در کشور است که با کسب بالاترین آمار قبولی موفق‌ترین مرکز در ایران به حساب می‌آید.

حافظان قرآن کریم از سراسر کشور که متقاضی ثبت نام این آموزش‌ها می‌باشند، می‌توانند تا تاریخ پنجشنبه 9 خرداد 92 جهت ثبت نام با شماره 66978001-021 تماس گرفته یا به آدرس تهران خیابان جمهوری، بعد از خیابان کارگر، خیابان اردیبهشت، نبش کوچه حقیقت بیان، پلاک 32، مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز