خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

نیاز جامعه به فرهنگ دینی ضرورت ایجاد کانون‌های فرهنگی مساجد است

کد خبر : ۵۰۶۳۴

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به ضرورت‌های ایجاد کانون‌ها در جوار مساجد گفت: نیاز جامعه به توجه به مقوله فرهنگ دینی زمینه ساز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد شد.

ایلنا: حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ضرورت ایجاد مراکزی همچون کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد گفت: نیازی که جامعه به مسائل فرهنگی دارد و ضرورت توجه به مقوله فرهنگی دینی این ضرورت را ایجاد می‌کند که کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد ایجاد شود.

به گزارش ایلنا به نقل از ستادخبری بیستمین سالگرد تاسیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانونهای مساجد کشور، وی با اشاره به اینکه مسجد همواره در طول تاریخ پایگاهی برای تربیت و رشد انسان‌ها بوده است، بیان کرد: با توجه به اینکه جامعه ما جامعه‌ای جوان است بنابراین این کانون‌های برای جوان‌ها بسیار سازنده و مفید می‌تواند باشد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فلسفه وجودی ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و ادامه داد: با وجود چنین مراکزی می‌توان جوانان جامعه را در برابر ترفند‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمن بیمه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز