خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ملی" تلفنی حافظ قرآن شوید" در دانشگاه شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶

پیرو مذاکرات صورت گرفته با معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، دفتر قرآن وعترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه مقررشد تا غرفه های ثبت نام طرح ملی" تلفنی حافظ قرآن شوید" در آن محل دایر شود.

ایلنا: محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، دفتر قرآن وعترت و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این دانشگاه مقررشد تا غرفه های ثبت نام طرح ملی" تلفنی حافظ قرآن شوید" در آن محل دایر شود.

وی افزود: اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه و برگزاری همایش های راهبردی حفظ قرآن کریم از دیگر برنامه های جنبی است که در دانشگاه شهید بهشتی انجام می شود.

محسنی کبیر گفت: طرح ملی" تلفنی حافظ قران شوید " جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که آموزش حفظ را از طریق تلفن به مخاطبین ارائه می دهد همچنین اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن در کشور با نام " صحیفه حفاظ " با هدف تسهیل در روند حفظ قرآن توسط کارشناسان این مجموعه طراحی و تدوین شده است که در کنار آموزش تلفنی اساتید کمک به سزایی را در حفظ این کلام الهی می کند.

وی افزود: دارالقرآن خانه کارگر به عنوان ستاد مرکزی این طرح ملی هم اکنون در حال مذاکره با سازمان ها، نهاد ها، دانشگاه ها و مدارس جهت توسعه آن در سطح کشور می باشد.

وی در آخر افزود: به حمدا...تا کنون بیش از 10/000نفردرسراسر کشور و خارج از ایران در این طرح ثبت نام نموده اند و تحت آموزش اساتید حفظ قرار گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز