خبرگزاری کار ایران

کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع منتشر شد

کد خبر : ۹۹۲۲۰

کتاب «راهنمای مدیران در کانال توزیع» نوشته لیندا گرشلز، ادوارد مارین، و چاک وست، ترجمه و تالیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه، و امیرحسین سرفرازیان، محقق بازاریابی، از انتشارات بازاریابی، وارد بازار نشر شد.

ایلنا: کتاب «راهنمای مدیران در کانال توزیع» نوشته لیندا گرشلز، ادوارد مارین، و چاک وست، کتاب حاضر ترجمه کتاب «راهنمای مدیران در کانال توزیع» اثر لیندا گرشلز، ادوارد مارین، و چاک وست است که از انتشارات مک گروهیل منتشر شده است. کتاب اصلی دارای ۱۲ فصل است و مترجمین سعی کرده‌اند که کمترین دخل و تصرف در متن اصلی کتاب صورت بگیرد، اما در هر یک از فصلهای کتاب با اضافه نمودن بخشهایی مجزا تحت عنوان نگاه ایرانی، سعی شده است که مطالب ارائه شده در فصل، توسط بزرگان و متخصصان توزیع ایرانی مورد بحث قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاوه بر این، در برخی فصول سعی شده با ارائه مطالبی در زمینه کانالهای توزیع سنتی و مدرن ایرانی، خواننده را با فضای محیط کسب و کار ایرانی بیشتر کند. از جمله این مطالب می‌توان به معرفی بازار سنتی و تاریخچه آن، تاریخچه فروشگاههای زنجیره‌ای در ایران، مروری بر فروش اینترنتی و رشد آن در سالهای اخیر، مروری بر قوانین تأسیس فروشگاههای زنجیره‌ای و اینترنتی در ایران، معرفی شرکتهای تخصصی پخش و توزیع ایرانی و برخی مطالب دیگر اشاره کرد.

شایسته یادآوری است «راهنمای مدیران در کانال توزیع» برای آن دسته از مدیران و کار‌شناسان اجرایی نوشته شده است که می‌خواهند اثربخشی و کارایی کانال توزیع محصولات سازمان خود را افزایش دهند.

کتاب «راهنمای مدیران در کانال توزیع» ۱۸۰۰۰ تومان در فروشگاه انتشارات بازاریابی قابل خریداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز