خبرگزاری کار ایران

جشنواره موسیقی مقاومت در حرم امام افتتاح می‌شود

کد خبر : ۹۶۳۹۱

در عرصه هنر نقدی کلی وجود دارد که در ۲۱ سال گذشته، کشورمان هفتمین وزیر ارشاد را به خود می‌بیند و به عبارت دیگر ثبات مدیریتی در این مجموعه وجود نداشته است.

ایلنا: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره موسیقی مقاومت صبح روز چهارشنبه ۲۳ مردادماه در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور وزیر ارشاد آغاز به کار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری ارشاد، حمید شاه آبادی در حاشیه مراسم تجلیل از مشفق کاشانی که عصر روز دوشنبه ۲۱ مردادماه در تالار وحدت برگزار شد، در پاسخ به خبرنگاران در ارتباط با آخرین حضورش به همراه سید محمد حسینی به عنوان وزیر ارشاد در مراسم رسمی و ارزیابی خود از فعالیت وزرات ارشاد در این دوره افزود: البته این آخرین مراسم رسمی نبود چراکه وزیر فردا در مراسم دیگری نیز حضور دارند و در روز چهارشنبه نیز جشنواره موسیقی مقاومت با حضور ایشان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: رای اعتماد به دکتر جنتی نیز بعد از ظهر چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی نهایی می‌شود و فعالیت‌ها تحت نظرات و مدیریت ایشان ادامه پیدا خواهد کرد و بزودی همکارانشان را در این حوزه انتخاب می‌کنند.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با نقد به مدیریت وزارت ارشاد در این دوره گفت: بسیاری از کارهای آغاز شده در این دوره دارای چشم انداز بلندمدت است. در واقع در عرصه هنر نقدی کلی وجود دارد که در ۲۱ سال گذشته، کشورمان هفتمین وزیر ارشاد را به خود می‌بیند و به عبارت دیگر ثبات مدیریتی در این مجموعه وجود نداشته است.
وی با اشاره به اینکه در برخی عرصه‌ها مانند آموزش باید شرایط بهتری را در کشور ایجاد کنیم افزود: عرصه‌های آموزش تئا‌تر و برنامه‌های بلند مدت در این حوزه یکی از کاستی‌های ما در این دوره فعالیت بوده است.

شاه آبادی در ارتباط با استاد مشفق کاشانی ادامه داد: این استاد یکی از استوانه‌های حوزه ترانه کشورمان است. یکی از معضلات ما در حوزه موسیقی موضوع ترانه‌هاست و استاد مشفق کاشانی به عنوان رئیس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی نقش مهمی در این حوزه دارند.
وی با بیان اینکه تواضع استاد مشفق کاشانی یکی از خصایص برجسته ایشان است، گفت: این استاد مجدانه در حوزه شعر و ترانه قدم برداشته است. جریان ترانه سرایی در کشور ما دست جوانانی است که تبدیل به آلبوم‌ها می‌شود و استاد با دقت خاصی این ترانه‌ها را بررسی و نظرات خود را در این حوزه به شاعران جوان می‌دهد که بی‌شک باعث رفع مشکلات موجود در این حوزه خواهد شد.
وی تاکید کرد: تجلیل از این استاد به عنوان استوانه شعر و ترانه در کشور ما یک ضرورت است و امیدواریم در دولت آینده نیز بزرگداشت شخصیتهای فرهنگی و هنری کشور ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز