خبرگزاری کار ایران

بررسی آثار استاد شیخ علی صفائی «ره»

کد خبر : ۸۶۶۰۶

کتابخانه فرهنگسرای بهمن در برنامه‌ای تحت عنوان «پنجره‌ای در وسعت ‌‌نهایت» به بررسی آثار استاد شیخ علی صفائی خواهد پرداخت.

ایلنا: کتابخانه شهید فهمیده این برنامه را در راستای طرح «کتاب سایه‌بان شهر» و با مشارکت مؤسسه لیلةالقدر برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی در میان شهروندان و نیز معرفی آثار برگزیده استاد اخلاق در قالب سیر مطالعاتی از جمله اهداف برگزاری این برنامه می‌باشد.
در ابتدای این سیر مطالعاتی علاقه مندان می‌توانند از تاریخ ١٢ تیر ماه با مراجعه به کتابخانه شهید فهمیده نسبت به تهیه رایگان کتاب که به همت مدیریت کتابخانه تهیه شده، اقدام نموده و پس از مطالعه کتاب‌های فوق برداشت‌های خود را در جلسات نقد و بررسی که با حضور کار‌شناس برنامه (علاء الدین اسکندری) برگزار می‌شود، مطرح نمایند.
علاء الدین اسکندری از شاگردان استاد بوده و کتاب اندیشه‌های پنهان که مدخلی بر آثار شیخ علی صفائی می‌باشد را به رشته تحریر در آورده است.
برای برگزاری این برنامه تعداد ١١ عنوان کتاب از استاد صفایی و با موضوعات مختلف تهیه شده که مخاطبین می‌توانند با مراجعه به این مجموعه کتاب مورد علاقه خود را بصورت رایگان دریافت نمایند.
بررسی آثار استاد صفائی طی چهار جلسه برگزار خواهد شد که نخستین نشست آن روز یک شنبه ١۶ تیر از ساعت٣٠/١٠ الی ١٢ می‌باشد.
٣٠ تیر، ٧ و ١۴ مرداد زمان برگزاری نشست‌های بعدی این برنامه خواهد بود.
استاد علی صفائی از جمله شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی این مرزوبوم به شمار می‌رود که در سال ١٣٣٠ در قم بدنیا آمده و پس از ۴٨ سال عمر پربار و باعزت در سال ١٣٧٨ به دیار باقی شتافت.
از وی بیش از ۵٠ اثر مکتوب در زمینه‌های دینی، تربیتی، نقد و شعر بجای مانده که حکایت از گستردگی و عمق مطالعات و درجه علمی وی دارد.
ازجمله آثار وی می‌توان به «بهار رویش»، «روحانیت و حوزه»، «حیات بر‌تر»، «فوز سالک» و «مشکلات حکومت دینی» اشاره کرد.
علاقمندان جهت دریافت رایگان کتاب‌ها می‌توانند به کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٠۵٨۴٣٧ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز