خبرگزاری کار ایران

چیستان‌های مصطفی رحماندوست رونمایی می‌شود

کد خبر : ۸۵۳۷۰

مجموعه هفت جلدی چیستان، نوشته مصطفی رحماندوست با موضوع ترانه‌های خردسال، همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان، در کتابخانه شیخ صدوق (ره)، سه شنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲رونمایی خواهد شد.

ایلنا: با حضور رحماندوست، ملکی، رسولی و اقبالپور، چیستان‌های مصطفی رحماندوست رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰، علیرضا محمودی، مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در این باره گفت: مجموعه هفت جلدی با عنوان «چیستان» با موضوع ترانه‌های خردسال توسط انتشارات آبرنگ منتشر شده که در کتابخانه شیخ صدوق (ره) رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: در هر جلد از این مجموعه چندین چیستان گنجانده شده که برخی از آن‌ها «اون چیه که سفیده؟»، «اون چیه که شیرینه؟»، «اون چیه که قشنگه؟»، «اون چیه که زنگ داره؟»، «اون چیه که قشنگ و مهربونه؟»، «اون چیه که پا نداره» و «اون چیه که دور زمین می‌گرده؟» نام دارند.
محمودی اظهار کرد: در این مجموعه ویژگی‌های اشیایی که کودکان با آن‌ها سروکار دارند، در قالب شعر بیان شده که کودکان پس از خواندن شعر‌ها باید شیء مورد نظر را پیدا کنند.
وی افزود: مجموعه «چیستان‌ها»، تازه‌ترین کتاب مصطفی رحماندوست در حوزه کودکان و نوجوان، همزمان با روز جهانی ادبیات کودک و نوجوان، با حضور بیوک ملکی، پریسا رسولی و شهرام اقبالپور در کتابخانه شیخ صدوق (ره) نقد و رونمایی می‌شود.
مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در پایان یادآور شد: در این برنامه از مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر و پریسا رسولی، تصویرگر و مدیر انتشارات آبرنگ تجلیل خواهد شد.
کتابخانه شیخ صدوق (ره) در فلکه اول دولت‌آباد، پارک مهران واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز