خبرگزاری کار ایران

غلامحسین دولت‌آبادی خبر داد:

«تکیه بر دیوار نمناک» به صحنه می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۹

تکیه بر دیوار نمناک به سرگذشت تئاتر ایران می‌پردازد. حسن گلشن تحصیل کرده تئاتر در سال 1318از مسکو به ایران می‌آید و می‌خواهد تئاتر کند اما با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود و درنهایت زندگی‌اش نابود می‌شود.

ایلنا: نمایش «تکیه بر دیوار نمناک» نوشته غلامحسین دولت‌آبادی و آراز بارسقیان به کارگردانی غلامحسین دولت‌آبادی از یکم خردادماه در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

غلامحسین دولت‌آبادی؛ یکی از نمایش‌نامه‌نویسان «تکیه بر دیوار نمناک» ضمن بیان این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: این نمایش‌نامه برگزیده مسابقه نمایشنامه‌نویسی سی و یکمین دوره جشنواره فجر است و بهمن ماه گذشته در بخش ایران این جشنواره به روی صحنه رفته است.

وی ادامه داد: تکیه بر دیوار نمناک به سرگذشت تئاتر ایران می‌پردازد. حسن گلشن تحصیل کرده تئاتر در سال 1318از مسکو به ایران می‌آید و می‌خواهد تئاتر كار کند اما با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود و در نهایت زندگی‌اش نابود می‌شود.

دولت‌آبادی ضمن بیان این مطلب که «تکیه بر دیوار نمناک» از چهارشنبه؛ یکم خردادماه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود، افزود: در این نمایش وحید لاری به عنوان طراح صحنه و لباس - پیام شریف نژاد آهنگساز- حسام حیدری طراح گریم و مزدک رستمی- شیوا اردویی- پویان یحیی پور-نداشامی نوری- وحید جباری- امیر عدل پرور- میثم عباسی-رویا امینیان- اشکان مهری و حمید رضازاده به عنوان بازیگر حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز