خبرگزاری کار ایران

تحویل غرفه ناشران الکترونیک آغاز شد

کد خبر : ۶۶۹۰۶

ناشران متقاضی حضور در بخش نشر الکترونیک، برای تحویل غرفه پس از پرداخت هزینه اجاره به شماره حساب ۰۱۰۴۶۸۴۹۵۵۰۰۱ بانک صادرات ایران، به نام «موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر»، فیش پرداختی را به کمیته نشر الکترونیک تحویل دهند.

ایلنا: مدیر کمیته روابط عمومی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از آغاز تحویل غرفه ناشران الکترونیک خبر داد و گفت: تحویل غرفه پس از پرداخت هزینه اجاره امکان‌پذیر است.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه كتاب، محمدمهدی انصاری اظهار کرد: مرحله واریز هزینه‌های اجاره بهای غرفه‌های نمایشگاه الکترونیک و جانمایی صاحبان نشر آغاز شده است.
وی اضافه کرد: ناشران متقاضی حضور در بخش نشر الکترونیک، برای تحویل غرفه پس از پرداخت هزینه اجاره به شماره حساب ۰۱۰۴۶۸۴۹۵۵۰۰۱ بانک صادرات ایران، به نام «موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر»، فیش پرداختی را به کمیته نشر الکترونیک تحویل دهند.
مدیر کمیته روابط عمومی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکید کرد: کمیته نشر بین‌الملل، در طبقه زیرین شبستان مصلی مستقر است و تا پایان وقت اداری دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه آماده دریافت فیش‌های ناشران و تحویل غرفه‌هاست.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز