خبرگزاری کار ایران

حمیدزاده خبر داد:

کتاب‌های ناشران داخلی مشکلی نداشتند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۴۰

رییس کمیته نظارت محتوایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام كرد: تا امروز، هیچ یک از آثار بررسی شده از ناشران داخلی، با مشکل مواجه نبوده است.

ایلنا: مجید حمیدزاده، رییس کمیته نظارت محتوایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از پایان بررسی آثار ناشران متقاضی شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: فعالیت این کمیته، همچنان در طول ایام برپایی نمایشگاه کتاب ادامه خواهد داشت.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حمیدزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: تا امروز، هیچ یک از آثار بررسی شده از ناشران داخلی، با مشکل مواجه نبوده است.

وی درباره وضعیت نظارت محتوایی بر کتاب‌های خارجی نیز افزود: عناوین آثار بررسی شده در بخش ناشران بین الملل، تفاوت چندانی با دوره قبل نداشت و از این جهت، از نظر محتوایی نیز تایید شده‌اند.
رییس کمیته نظارت محتوایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه، خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته نظارت محتوایی، در طول ایام برپایی نمایشگاه کتاب نیز ادامه خواهد داشت.
مجید حمیدزاده در پایان یادآور شد: کتاب‌هایی که برخلاف چارچوب تمامیت ارضی کشور یا زمینه‌ساز ایجاد اختلافات قومی و هرج و مرج در کشور باشند، در بیست‌ وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه نمی‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز