خبرگزاری کار ایران

مجموعه ۱۰ جلدی قصه منظوم کودک به قلم افسانه شعبان‌نژاد

کد خبر : ۵۱۸۵۹

افسانه شعبان‌نژاد از انتشار مجموعه قصه منظوم ده جلدی‌اش «هاپول و گرگ و گله» برای گروه سنی کودک خبر داد.

ایلنا: افسانه شعبان‌نژاد شاعر کودک و نوجوان از انتشار مجموعه قصه منظوم ده جلدی‌اش «هاپول و گرگ و گله» برای گروه سنی کودک به همت دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.
به گزارش ایلنا، شعبان‌نژاد درباره این مجوعه شعر گفت: این مجموعه با عنوان کلی «هاپول و گرگ و گله» دارای درون مایه طنز است که ده قصه منظوم را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه بین قصه‌های این مجموعه ۱۰ جلدی پیوستگی و ارتباط وجود دارد افزود: داستان این مجموعه درباره یک سگ گله خیالباف است و هر یک از داستان‌ها عنوان ویژه خود را دارد که در هر یک شخصیت‌های جدیدی به شخصیت‌های اصلی و ثابت داستان اضافه می‌شوند.
این صاحب نظر ادبیات کودک و نوجوان که خود یکی از اعضای بخش کار‌شناسی پروژه بزرگ ادبی کودک در دفتر ادبیات کودک و نوجوان است، اظهار کرد: آثاری که برای این پروژه ارسال شد از کیفیت خوبی برخوردار بودند و از این رو آثار زیادی هم در زمینه شعر و هم داستان برای انتشار تصویب شدند.
وی ادامه داد: در بخش کار‌شناسی آثار سخت گیری‌های زیادی داشتیم و هدفمان از این سخت گیری‌ها تصویب آثار با کیفیت و حرفه‌ای بود؛ فکر می‌کنم آثار تصویب شده آثار خوب و ارزشمندی در زمینه ادبیات کودک و نوجوان باشد.
این کار‌شناس ادبیات کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد که انتشار آثار پروژه ادبی کودک دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری بتواند کمبود‌های موجود در این عرصه را جبران کند.
شعبان‌نژاد در پایان از نگارش یک مجموعه ۱۰ جلدی دیگر برای گروه سنی خردسال با عنوان «بازی، شعر، نمایش» خبر داد که آن هم قرار است توسط دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری منتشر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز