خبرگزاری کار ایران

اعطای نشان ویژه نمایشگاه کتاب هند به موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

کد خبر : ۴۵۷۷۶

رئیس بنیاد ملی کتاب هند(N. B. T)، درحاشیه نشست بررسی راه کارهای گسترش همکاری نمایشگاه دهلی و تهران، نشان ویژه این نمایشگاه را به موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر ایران دراین نمایشگاه شرکت کرده بود؛ اهدا کرد.

ایلنا: رئیس بنیاد ملی کتاب هند (N. B. T)، نشان ویژه این نمایشگاه رابه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر ایران دراین نمایشگاه شرکت کرده بوداهداکرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این نشست که روزیکشنبه ۲۲ بهمن ماه (مصادف با ۱۰ فوریه)
در دفتر رئیس بنیاد ملی کتاب هند برگزار شد، پس از بحث و گفتگو درزمینه راه کارهای مناسب در خصوص همکاری بین نشرایران و هند، تفاهم نامه همکاری‌های هند و ایران در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب و بازاریابی کتاب به امضاءطرفین رسید.
قابل توجه است هند به عنوان سومین تولید کننده کتاب به زبان انگلیسی درجهان به تازگی صادرات کتاب را ازالویت‌های تجاری خود قرارداده است.
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشرایران با ۶۰۰عنوان کتاب و نرم افزاردرحوزه‌های ایران‌شناسی، کودک ونوجوان، دفاع مقدس وکتب مذهبی دراین نمایشگاه شرکت کرده بود.

ویژه‌نامه نمایشگاه بین المللی کتاب هند (show delhi) استقبال بازدید کنندگان ازغرفه ایران را بی‌نظیر توصیف کرد.
این ویژه نامه که به صورت روزانه درنمایشگاه کتاب هند منتشرو توزیع می‌شد، حاوی اطلاعات، وقایع و اخبارنمایشگاه بوده ودرگزارشی ازغرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی ازنشرایران دراین نمایشگاه شرکت کرده بود، نوشت: هجوم بازدیدکنندگان ازغرفه ایران کم نظیرو این را نشانگرروابط عمیق فرهنگی دوکشور دانست.
رئیس تلویزیون ملی هند، رئیس بنیاد بین المللی میراث آسیا، رئیس بنیاد ملی کتاب هند و جمعی ازروسای دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های هند ازجمله بازدید کنندگان غرفه ایران بودند و وقت قابل توجهی را به بازدید از غرفه ایران اختصاص داده و علاقه خود را به ترجمه کتاب‌های ایرانی به زبان‌های هندی نشان دادند.
یادآور می‌شود بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب هند ازتاریخ ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه (مصادف با ۴تا۱۰ فوریه درشهردهلی نو برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز