خبرگزاری کار ایران

منابع الکترونیک چندرسانه‌ای آموزش زبان بومی‌سازی می‌شوند

کد خبر : ۴۲۷۹۱

دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی از بومی سازی منابع الکترونیک چند رسانه‌ای آموزش زبان انگلیسی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

ایلنا: علیرضا ربانی، دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی با اشاره به بومی سازی مجموعه کتب و منابع الکترونیک سمعی و بصری آموزش زبان انگلیسی اظهار کرد: این کتب به همراه منابع الکترونیک صوتی و تصویری که نمونه خارجی ندارد از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی (heythere)، (Backpack) و (Top notch) که شامل مجموعه کتابهای لانگ من پیرسن در مدت یکسال و نیم تهیه و تولید شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، وی با تاکید براینکه منابع الکترونیک سمعی و بصری چند رسانه‌ای آموزش زبان انگلیسی برای نخستین بار در کشور طراحی و بومی سازی شده است، افزود: این نرم افزار‌ها براساس سیاست‌ها و رویکردهای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط کمیته‌ای ۱۴ نفره از کار‌شناسان زبان انگلیسی با سرپرستی مدیریت نشر غزال جوان به منظور استفاده بهتر در مراکز آموزش تخصصی زبان انگلیسی در سراسر کشور طراحی شده است.
دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی امکان پخش همزمان صداوتصویر، سادگی کار با نرم افزار، قابلیت برقراری با کاربر، تنوع وتعدد تصاویر، قابلیت بازکردن فیلم ومتن‌های آموزشی و اتصال کاربر به اینترنت هنگام استفاده را از جمله ویژگی‌های نرم افزارچند رسانه‌ای زبان انگلیسی برشمرد.
ربانی تاکید کرد: هم اکنون نرم افزار چندرسانه‌ای در مراکز آموزش زبان انگلیسی سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک نیز فلش‌کارت‌هایی برای تقویت مهارت‌های زبانی دانش آموزان در نظر گرفته شده که تا پایان سال جاری به بازار خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز