خبرگزاری کار ایران

شورای سیاست­گذاری نمایشگاه كتاب تهران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۸

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احكامی جداگانه اعضای شواری سیاست­گذاری بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی كتاب تهران را منصوب كرد.

ایلنا: احكام اعضای شورای سیاست­گذاری بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی كتاب تهران صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ بنابراین احكام حمید شاه‌آبادی، محمدمهدی فداكار، مهدی فضائلی، محمدباقر خرمشاد، داریوش رضوانی، محمدرضا وصفی، علی زارعی نجف‌دری، محمد حسنی، علی شجاعی صائین، مصطفی امیدی، محمد اللهیاری، محمد عظیمی، یوسف افراش، محمدعلی منفرد به عنوان اعضای شورای سیاست­گذاری بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­المللی كتاب تهران معرفی شدند.

در این احكام آمده است: كتاب پدیده­ای با شكوه، میراثی گرانبها و ماندگار، محصول اندیشه و خرد ورزی اصحاب قلم و نمایشگاه كتاب به عنوان آیینه تمام نمای صنعت نشر، محلی برای تبلور بازار بزرگ دانش و جذب مشتاقان و جویندگان علم و حقیقت است.

همچنین در بخش دیگری از این احكام نیز آمده است: امید است با استعانت از پروردگار متعال، ضمن حضور منظم در جلسات شورا و ارایه پیشنهادها و راه­كارهای سازنده، دست­اندركاران این رویداد را در برگزاری هرچه با شكوه آن یاری فرمایید.

بیست و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی كتاب تهران اردیبهشت ماه سال 1392 برگزار می­‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز