خبرگزاری کار ایران

در بیست و هفتمین نشست باشگاه کتاب تهران؛

«ماه به روایت آه» در ارسباران نقد و بررسی می‌شود

کد خبر : ۲۳۰۹۲

به مناسیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، در بیست و هفتمین نشست باشگاه کتاب تهران، کتاب «ماه به روایت آه» تازه‌ترین اثر ابوالفضل زروئی نصرآباد با حضور نویسنده، یوسفعلی میرشکاک، صادق کرمیار سه شنبه (۷ آذرماه) ساعت ۳۰/۱۷در فرهنگ‌سرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: به مناسیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، در بیست و هفتمین نشست باشگاه کتاب تهران، کتاب «ماه به روایت آه» تازه‌ترین اثر ابوالفضل زروئی نصرآباد با حضور نویسنده، یوسفعلی میرشکاک، صادق کرمیار سه شنبه ۷آذر ساعت ۳۰/۱۷در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش ایلنا، «ماه به روایت آه» روایتی از زندگی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. نویسنده در این کتاب کوشیده تا از زبان دوازده راوی، ناگفته‌هایی از قبل و بعد از شهادت پرچمدار کربلا را با امانتداری، پایبندی به مستندات تاریخی و روایی و پرهیز از اغراق، روایت کند. از دیگر جذابیت‌های این کتاب، ذکر تاریخ شمسی تمامی رخدادهاست.
در این برنامه شهرام شکیبا به عنوان مجری و زهرا سعیدی به عنوان خوانش‌گر کتاب حضور خواهند داشت.
اعضای باشگاه کتاب تهران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای ارسباران به نشانی، خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز