خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد:

از نمایشگاه کاربردی حمایت می‌کنیم

کد خبر : ۲۲۵۱۳

اسماعیلی گفت: همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها بویژه مخاطبان اصلی این نمایشگاه از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم وظیفه دارند از این نمایشگاه حمایت کنند.

ایلنا: سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی گفت: با وجود مشکلات و نوسانات نرخ ارز، برگزاری نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی شایسته تقدیر است و به سیاستگذاری‌ها و ساختار نمایشگاه در سال آینده کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، علی اسماعیلی در این بازدید با تشکر از مسوولان برگزاری نمایشگاه، گفت: ما تلاش خود را با تمام توان برای حمایت از این نمایشگاه در بخش‌هایی که به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط است انجام می‌دهیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها بویژه مخاطبان اصلی این نمایشگاه از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم وظیفه دارند از این نمایشگاه حمایت کنند.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری بهتر نمایشگاه، گفت: قرار است جلساتی با معاونت‌های فرهنگی وزارت علوم و بهداشت داشته باشیم تا از این نمایشگاه حمایت شود.

او همچنین اضافه کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، آموزش بدون پژوهش مثل آب کشیدن از چاهی است که نمی‌جوشد. پژوهش مکمل آموزش است و وازرتخانه‌های بهداشت، ‌ درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم که متولی آموزش کشور هستند، باید در این دو حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد همچنین درباره نقش نمایشگاه‌ها در ترویج فرهنگ مطالعه گفت: نقش نمایشگاه‌ها در این زمینه اهمیت زیادی دارد. این نمایشگاه مخاطب خاص دارد و ما باید این انگیزه را در این مخاطبان ایجاد کنیم، جامعه هدف را بشناسیم و آن‌ها را ترغیب‌ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز