خبرگزاری کار ایران

کیف قاپ‌ها روی دیوار گالری شکوه

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۰۲

نمایشگاه نقاشی‌های هومن بیات عصر جمعه هشتم شهریورماه در گالری شکوه افتتاح می‌شود.

ایلنا: هومن بیات در این نمایشگاه ۱۸ اثر فیگوراتیو با تکنیک رنگ روغن را در معرض تماشا قرار می‌دهد. کوچک‌ترین ابعاد آثار وی ۸۰×۱۰۰ و بزرگ‌ترین آن اثری دو لتی با ابعاد ۱۵۰×۲۶۰ است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، آثار بیات در این نمایشگاه را می‌توان از لحاظ موضوعی به دو دسته تقسیم کرد یکی آثاری که در آن‌ها موتورسواران کیف قاپ را به تصویر کشیده که هشت اثر از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند و دیگری شامل ۱۰ اثر  است که فضای کودکان را به شکلی فانتزی و با رنگ‌های شاد و زنده بر روی بوم نقش کرده است.
او در نقاشی‌هایش از تکنیک ایمپاستو بهره گرفته و آثارش را با ضرب قلم و تاچ‌های ضخیم رنگ تکمیل کرده است.
رنگ‌ها در آثار بیات جایگاه ویژه‌ای دارند، آثار او در این نمایشگاه تنوع رنگی زیادی دارند، وی در این آثار بیشتر از رنگ‌های شاد و زنده استفاده کرده است.
هومن بیات ۱۸ سال است که به شکل حرفه‌ای نقاشی می‌کند، او را می‌توان هنرمندی خودآموز در زمینه نقاشی نامید، بیات در سال ۷۴ یک نمایشگاه طراحی سورئال در همدان داشته است و این دومین نمایشگاه وی محسوب می‌شود.
این نمایشگاه تا سیزدهم شهریور ماه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹دایر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز