خبرگزاری کار ایران

شاه‌آبادی در جمع هنرمندان پیشکسوت:

پرداخت کمک هزینه به پیشکسوتان هنر آغاز شده‌است

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۷

امیدواریم گام‌های بعدی در موسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت به خوبی برداشته شود و خدمات‌رسانی به هنرمندان، خصوصا خدمات درمانی در اولویت قرار گیرد.

ایلنا: ضیافت افطاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برای هنرمندان پیشکسوت، شب گذشته(14 مرداد) در تالار وحدت برگزار شد. در این مراسم، حمید شاه‌آبادی، تمدن(استاندار تهران)، داود رشیدی، داریوش ارجمند، جهانگیر ارجمند، محمود عزیزی، سیاوش طهمورث، رسول نجفیان و شاهپور رحیمی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون هنری وزارت ارشاد ضمن بیان این مطلب که خدمت به هنرمندان فرهیخته که عمری را صرف اعتلای فرهنگ ایران‌زمین کرده‌اند، توفیق است، گفت: امیدوارم در این ایام مبارک، اگر گله و گله‌گزاری‌هایی وجود دارد، به تبرک ماه رمضان بر هم ببخشاییم.

وی ادامه داد: تلاش همکاران من در معاونت هنری، به ویژه در سه ساله‌ی معاونت من بر این بوده که هنر ایران در جایگاه متعالی خود قرار گیرد. البته قطعا کاستی‌هایی در این مسیر وجود داشته که امیدوارم هنرمندان و هم‌وطنان این نقایص را بر ما ببخشند.

شاه‌آبادی ضمن تشکر از افرادی که در طول سه سال اخیر او و همکارانش را در معاونت هنری یاری داده‌اند، اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر، محدودیت‌ها و فشارهای زیادی به لحاظ کاهش بودجه‌ی فرهنگی وجود داشت و از این حیث باید ممنون باشیم که دوستان هنرمند در این شرایط نیز درکنار ما بودند و ما را یاری کردند.

وی گفت: یکی از مهمترین کارها برای ما، وقتی که معاونت هنری را در اختیار گرفتم این بود که امور و اقداماتی که از دوره‌های پیشین روی زمین مانده بود، به سرانجام برسد. در همین راستا، مصوبه‌ی تاسیس موسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت را که مدت‌های قبل به تصویب رسیده بود، پیگیری کردیم و توانستیم این موسسه را افتتاح کنیم.

معاون هنری وزیر ارشاد افزود: گام اول برداشته شده و این موسسه، با تعیین هیات مدیره کار خود را آغاز کرده و در مرحله‌ی نخست، یعنی از تیرماه؛ پرداخت کمک هزینه به هنرمندان پیشکسوت را شروع کرده است. امید بر آن داریم که دولت جدید نیز این حرکت را به نحو احسن دنبال کند و به زودی شاهد گسترش فعالیت‌های این موسسه باشیم.

وی اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را در روزهای آتی می‌کنیم تا بستر مناسب برای فعالیت مسولان بعدی در دولت جدید فراهم آید. همچنین امیدواریم گام‌های بعدی در موسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت به خوبی برداشته شود و خدمات‌رسانی به هنرمندان، خصوصا خدمات درمانی در اولویت قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز