خبرگزاری کار ایران

اجرای گروه کر در فرهنگسرای فردوس

کد خبر : ۸۷۷۶۹

گروه کر به سرپرستی سعید رضایت در فرهنگسرای فردوس به اجرای برنامه می‌پردازد.

ایلنا: گروه کر به سرپرستی «سعید رضایت» با هدف فعال سازی هرچه بیشتر فضای فرهنگی به ویژه در بخش شنیداری و موسیقی در فصل تابستان مه‌مان فرهنگسرای فردوس و علاقه مندان به موسیقی است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این برنامه که شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در این مرکز تشکیل می‌شود تعداد محدودی از علاقه مندان که از قبل ثبت نام کرده‌اند شرکت داده می‌شوند.
موضوعاتی که برای این کارگاه‌ها در نظر گرفته شده‌اند مربوط به صداسازی، تئوری موسیقی و سلفژ، مبانی موسیقی، همخوانی و همچنین آموزش همراه با پیانو است که توسط سعید رضایت برگزار و به علاقه مندان و شرکت کنندگان منتقل می‌شود.
لازم به ذکر است؛ سعید رضایت، دانش آموخته رشته موسیقی، از سن ۱۳ سالگی موسیقی را با فراگیری ساز سنتور آغاز کرد. بعد از ۵ سال به دلیل گرایش به آهنگسازی ساز پیانو را به عنوان ساز تخصصی برگزید و به آموختن مباحث نظری موسیقی و مبانی آهنگسازی تحت نظر هنرمندان برجسته این رشته از جمله فرهاد فخرالدینی، حسین دهلوی، محسن الهامیان، شریف لطفی و امیر اسلامی پرداخت.
از سال ۱۳۷۸ در زمینه صدا سازی و آواز کلاسیک زیر نظر اساتید این رشته به فعالیت و آموزش پرداخت و از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱به عنوان سرپرست و مربی با گروه کر ارسباران همکاری کرد. وی هم اکنون رهبری گروه کر فردوس را بر عهده داشته و در زمینه ساخت موسیقی فیلم، تئا‌تر و رهبری ارکس‌تر نیز فعالیت دارد.
علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، بخش آموزش مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز