خبرگزاری کار ایران

داوران بخش عکس جشنواره تسنیم معرفی شدند

کد خبر : ۸۷۵۷۹

فاطمه تعمیدی؛ علی قلمسیاه و سید عباس میرهاشمی عکسهای تسنیم را داوری می‌کنند.

ایلنا: با نزدیک شدن به زمان برگزاری دومین جشنواره ملی تسنیم – آیات قرآنی- داوری بخش‌های مختلف جشنواره آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فاطمه تعمیدی، علی قلمسیاه و سید عباس می‌رهاشمی از میان۳۷۴ تک عکس و ۴۷ مجموعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره عکسهای برگزیده را جهت نمایشگاه انتخاب خواهند کرد و سپس برگزیدگان را که حائز مقام اول تا سوم خواهند شد معرفی می‌نمایند.

در معرفی داوران آمده است:

فاطمه تعمیدی، کار‌شناس عکاسی از دانشکده صدا و سیما ومدرس دانشگاه. عکاس ارشد واحد عکاسی شبکه اول سیما تا سال ۱۳۸۸. دبیرعکس مجله سروش بانوان (۱۳۷۹). وی عکاس فیلم‌های مستند و سینمایی است.
دریافت جوایز متعدد و لوح‌های تقدیر از جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف عکس و عکاس برگزیده در چهارمین نمایشگاه دوسالانه عکس ایران است. شرکت در چندین نمایشگاه‌های جمعی عکس و برپایی چند نمایشگاه انفرادی. داور بیش از ده‌ها مسابقه و جشنواره عکس. چاپ و تألیف چند کتاب و... در کارنامه هنری او است.

سید عباس می‌رهاشمی، کار‌شناس عکاسی از دانشگاه هنر و عضو انجمن ملی عکاسی ایران. عضو هیأت موسس «انجمن فارغ التحصیلان عکاسی» و «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس». مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و ریاست بنیاد روایت فتح طی چند سال و مشاور مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و واحد پژوهش انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس است.

علی قلمسیاه، عکاس در زمینه‌های مختلف زندگی اجتماعی، طبیعت، ورزش و.... مدرس عکاسی در دانشکده‌های معتبر هنری ایران، همکاری قابل توجه و موثر بیش از ۴۰ سال با نشریات معتبر طبیعت و ورزش و سازمان‌های هنری. کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های متعدد. دبیر برگزاری اولین تا سومین مسابقات و نمایشگاه سالانه عکس در موزه هنرهای معاصر تهران. مشاور هنری اولین دوره بازی‌های غرب آسیا عکاسی از بازی‌های جهانی IWGA و همچنین بازی‌های المپیک و پارا المپیک ۱۹۸۸، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴، ۲۰۰۸. چاپ و انتشار آثار در کتاب‌ها و نشریات مختلف. داور بخش عکس در زمینه‌های مختلف اجتماعی – هنری به ویژه ورزشی و طبیعت در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد. ایراد سخنرانی در زمینه‌های مختلف عکاسی در انجمن‌ها و مجامع. برگزاری ده‌ها نمایشگاه انفرادی از آثار عکاسی در ایران و سایر نقاط جهان است.

دومین جشنواره ملی تسنیم – آیات قرآنی با سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز