خبرگزاری کار ایران

به همت باشگاه موسیقی تهران؛

کنسرت «گروه کر» در ارسباران برگزار می‌شود

asdasd

در هفدهمین برنامه باشگاه موسیقی تهران، کنسرت «گروه کر» به رهبری سرژیک میرزاییان روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه ساعت ۲۰ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

ایلنا: در هفدهمین برنامه باشگاه موسیقی تهران، کنسرت «گروه کر» به رهبری سرژیک میرزاییان روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه ساعت ۲۰ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کنسرت «گروه کر» در دو بخش کلاسیک با اجرای آثاری از موتسارت، شوبرت، هندل، فرانک و بخش ایرانی که شامل قطعات محلی با تنظیم‌هایی از آقاجانیان، باغچه‌بان، مارودیان اجرا خواهدشد.

«کانون موسیقی» فرهنگ سرای ارسباران در سال ۸۰ اقدام به تشکیل گروه کر نمود، این گروه که از طریق فراخوان و برگزاری آزمون از میان متقاضیان شکل گرفت، در ابتدا با بیست و پنج عضو در محدوده‌های صوتی «سوپرانو»، «آلتو»، «تنور» و «باس» تمرین‌های خود را آغاز نمود، «گروه کر فرهنگ سرای ارسباران» به رهبری آقایان «مهدی قاسمی» و «بابک اقدسی» تا زمستان۱۳۸۴ فعالیت مستمر خود را ادامه داد و در طول این مدت کنسرت‌های متعددی اجرا نمود که از آن جمله می‌توان به اجرا در جشنواره موسیقی فجر ۸۴، جشنواره سرود محله ۸۴ و کنسرت در سالن اصلی فرهنگ سرای ارسباران در فروردین ۱۳۸۵ اشاره نمود، در پی سفر «بابک اقدسی» به اتریش، «سرژیک میرزایان» رهبری گروه کر فرهنگ‌سرا را به عهده گرفت.

سرژیک میرزاییان مدرس پیانو با ۲۲سال سابقه و دارای نشان درجه ۱هنری از خانه موسیقی در سال ۱۳۵۰ است.

باشگاه موسیقی تهران عنوان برنامه‌ای است که تاکنون نشست‌های تخصصی موسیقی، برزگداشت هنرمندان برجسته کشور در عرصه موسیقی، رونمایی و نقد آلبوم‌های موسیقی و... را در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرده است.

علاقمندان جهت حضور در این برنامه‌ می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز