خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنــواره عکــس باعنوان تیبا در زندگی شهری منتشر شد

کد خبر : ۷۱۴۱۹

با نزدیک شدن به سال جدید و افزایش میزان مسافرت‌ها، شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا درنظر دارد جشنواره عکسی با عنوان "تیبا در زندگی شهری" برگزار نماید.

ایلنا: با نزدیک شدن به سال جدید و افزایش میزان مسافرت‌ها، شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا درنظر دارد به پاس بزرگداشت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در راستای اهداف خود به شناسایی جایگاه محصولات سایپا در جامعه و زندگی مردم، جشنواره عکسی با عنوان "تیبا در زندگی شهری" برگزار نماید. منظور از برگزاری این جشنواره، بررسی نحوه بکارگیری و استفاده از این محصول کاملا ملی در زندگی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از تمام علاقمندان به هنر عکاسی و هنرمندان عکاس دعوت شده در این جشنواره حضور یابند.

مقررات شرکت در جشنواره:

1- ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‍‌هاست. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عکس حذف می‌شود و عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده ارسال کننده اثر می‌باشد.

2- هر عکاس می‌تواند 10 قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi 72 و فرمت jpg و حجم MB2 برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیکtibaphoto92@gmail.com ارسال نماید.

3- عکس‌ها باید مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه‌ای در رویکرد اسنادی تصاویر وارد نماید.

4- حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای برگزار کننده جهت امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر (درج نام عکاس) محفوظ است.

5- شرکت در جشنواره به منظور پذیرش مقررات این فراخوان است.

6- تصمیم گیری درباره مسایل پیش بینی نشده در این فراخوان بر عهده برگزارکننده خواهد بود.

7- رای هیات داوران قطعی می باشد و هیچگونه اعتراضی به آن پذیرفته نیست.

8- به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گاه‍شمار جشنواره:

آخرین مهلت ارسال آثار: 25 اردیبهشت ماه 1392

داوری آثار و برگزاری نمایشگاه و اهدای جوایز: خردادماه 1392

جوایز:

عکس اول: لوح تقدیر، مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی و صنایع دستی

عکس دوم: لوح تقدیر، مبلغ 10میلیون ریال جایزه نقدی و صنایع دستی

عکس سوم: لوح تقدیر، مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی و صنایع دستی

به 50 اثر راه یافته به نمایشگاه، گواهینامه شرکت در نمایشگاه جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری اهداء و به 20 نفر از آنها جوایزی از طرف شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا اهداء خواهد شد.

هیأت داوران: افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش، مهدی حسینی

"تیبا" از نظر برگزارکننده: عکاسان محترم می‌توانند حضور تیبا در نوروز، تیبا در سفر، تیبا و طبیعت، تیبا و قومیت‍ها، تیبا و ورزش و... را به تصویر بکشند.

از مزایای خودروی تیبا: کاملا ایرانی، دارای امنیت به دلیل داشتن ایربک و ای بی اس، کمترین خسارت در جاده‍‌ها و میزان آلایندگی پایین آن است.

تلفن: 26 و 02188665525سایت: www.farhangfilm.ir

آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان آفریقا، چهارراه جهان کودک، کوچه کمان، پلا.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز