خبرگزاری کار ایران

«تاریکی نا‌دیده» در گالری شکوه

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۶

نمایشگاه آثار عکس و ویدئو آرت نغمه جهانی با عنوان «تاریکی نادیده» جمعه سیزدهم اردیبهشت در گالری شکوه برپا خواهد شد.

ایلنا: 9 عکس و ۱ ویدئو آرت نغمه جهانی روز جمعه(13 اردیبهشت) در گالری شكوه به نمایش درمی‌آید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانی در این نمایشگاه ۹ قطعه عکس رنگی با ابعاد ۹۰×۱۳۵ سانتی متر به معرض تماشا خواهد گذاشت. موضوع آثارش برگرفته از خواب و رویاست، او در این آثار از کهن الگوهایی که یونگ روانپزشک و متفکر سوئیسی مطرح کرده است الهام گرفته است.
جهانی در عکس‌هایش از تکنیک فتومونتاژ بهره گرفته است و سلف پرتره‌هایی از خودش را با عکس‌هایی از حیوانات تلفیق کرده است.
یک ویدئو آرت که براساس همین موضوع ساخته شده از دیگر آثار جهانی است که در این نمایشگاه ارائه خواهد داد. این ویدئو حدود ۴ دقیقه است و شامل چهار پلان متفاوت از هم است. هر کدام از این پلان‌ها صدا و حرکات مخصوص به خود را دارند.
نغمه جهانی متولد ۱۳۶۷ است. او دانشجوی کار‌شناسی ارشد در رشته عکاسی از دانشگاه هنر تهران است و تا کنون در هشت نمایشگاه گروهی شرکت کرده است. «تاریکی نادیده» اولین نمایشگاه انفرادی جهانی محسوب می‌شود.
نمایشگاه «تاریکی نادیده» در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک ۱۹ دایر خواهد بود وعلاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر از این آثار دیدن نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز