خبرگزاری کار ایران

۲۶۵ نگارخانه جدید در دولت دهم تاسیس شد

کد خبر : ۶۳۳۴۰

۲۶۵ نگارخانه جدید به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان دولت دهم، ‌گشایش یافته است.

ایلنا: معاونت امور هنری در گزارشی درباره دستاوردهای این معاونت در دولت دهم نوشته است:‌ در دوران فعالیت دولت دهم و طی چهار سال گذشته، ‌دستاوردهایی چون تاسیس ۲۶۵ نگارخانه جدید، صدور مجوز برای ۸۷ آموزشگاه آزاد هنری جدید، تاسیس کارگروه مد و لباس، تاسیس خانه طراحان، تاسیس موسسه ارکستر ایران، ‌ تاسیس بنیاد ادبیات نمایشی و برگزاری چندین دوره جشنواره موسیقی مقاوت را به ارمغان آورده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارشاد، از دیگر دستاوردهای فعالیت چهارساله معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان به طرح تئا‌تر سیار در محلات و شهرهای کشور، آموزش یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۶۰ نفر در آموزشگاه‌ها، تولید ۱۵ هزار و ۷۰۰ عنوان نمایش، اجرای ۲۴۵ هزار و ۵۶۹ نمایش، صدور ۱۳۷۸ مجوز نشر موسیقی و صدور ۱۹ هزار و ۲۱۷ مجوز برای اشعار موسیقی، ‌ اجرای طرح جامع حکمت رضوی، ‌ یادواره جلوه جمال، ‌ برگزاری هفته هنر استان‌ها، ‌ افزایش ۶ برابری جشنواره‌ها و نشست‌های تخصصی، رشد ۷۱ درصدی تعداد مجوزهای نشر موسیقی، رشد ۲۰ برابری بازدید از نگارخانه‌ها و رشد ۱۷ درصدی تعداد اجرای نمایش اشاره کرد.

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش آماری بخشی از دستاورد‌ها و عملکرد چهار ساله خود را در غرفه‌ای واقع در طبقه همکف تالار وحدت به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «ره‌توشه» از ۲۷ فروردین تا ۴ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز