خبرگزاری کار ایران

گنجینه‌های هنر خوشنویسی در نمایشگاه محمد رسول الله (ص)

کد خبر : ۴۵۸۰۴

قریب ۳۰ اثر از استادان طراز اول هنر خوشنویسی با مضمون و محتوای مرتبط با پیامبر گرامی اسلام شناسایی شده است که در نمایشگاه محمد رسول الله (ص) به تماشا گذاشته خواهد شد.

ایلنا: سلطان علی مشهدی، میرزا غلامرضا اصفهانی، میر حسین خوشنویس باشی، عبدالرشید، میرزا اسدالله شیرازی، محمدحسین کشمیری،، عبدالرحیم افسر، ملک محمد، علی نقی شیرازی، علی آقا خمسه، رضا قلی ادیب، حافظ عثمان، احمد کامل و.... اسامی بزرگان تاریخ خوشنویسی است که آثارشان در نمایشگاه محمد رسول الله (ص) به نمایش گذارده خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه محمد رسول الله (ص)، قریب ۳۰ اثر از استادان طراز اول این هنر در دوره‌های مختلف با مضمون و محتوای مرتبط با پیامبر گرامی اسلام شناسایی شده است که با همکاری و مساعدت برخی از مجموعه داران در بخش قدما، در نمایشگاه محمد رسول الله (ص) به تماشا گذاشته خواهد شد.
در کنار آثار ارزشمند قدما، تابلوهای استادان نامی معاصر از عباس اخوین، غلامحسین امیرخانی، کیخسرو خروش جلیل رسولی، محمد سلحشور، محمد حسین عطارچیان، علی راهجیری و... در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.
علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت حلقه وصل به آدرس www. halgheyevasl. com مراجعه نمایند.
نمایشگاه محمد رسول الله (ص) از هفتم اسفندماه در مرکز فرهنگی هنری صبا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز