خبرگزاری کار ایران

دوره آموزشی فتوشاپ و کاربرد آن در عکاسی برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۲۸۳۳

دوره آموزشی فتوشاپ و کاربرد آن در عکاسی با هدف تقویت و ارتقا سطح دانش نرم افزاری عکاسی علاقمندان و آشنایی عکاسان با روش صحیح اصلاح عکس برگزار می‌شود.

ایلنا: دوره آموزشی «فتوشاپ و کاربرد آن در عکاسی» در ۲۲ جلسه در مجتمع آموزشی فرهنگ فیلم تهران در نوبت عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، شرکت کنندگان در این دوره که شامل ۲ بخش فتوشاپ و روتوش پرتره می‌باشد، علاوه بر شناخت ابزار‌ها و منو‌ها و کاربرد آن‌ها در ویرایش کامل تصاویر، با چگونگی اجرای انواع تبلیغات مکتوب از قبیل پوس‌تر، کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و... آشنا می‌شوند.

همچنین ایجاد کادر جدید (crop)، کار با لایه‌ها در فتوشاپ، حذف جوش، لک، از بین بردن چروکهای ریز صورت و گردن، کم کردن چروک‌های عمیق، خط خنده، از بین بردن تیرگی زیر چشم، نرم کردن پوست و حفظ روزنه‌های پوست، اصلاح رنگ پوست، تغیر رنگ لباس مدل، تغییر رنگ مو و چشم، اصلاح فرم بدن، اصلاح اکسپوز و روشنایی عکس، برطرف کردن نویز، بالا بردن وضوح تصویر، عوض کردن بک گراند عکس از مطالب دیگری است که در بخش روتوش پرتره به هنرجویان آموزش داده خواهد شد.

قابل ذکر است پس از برگزاری آزمون در پایان دوره، به واجدین شرایط گواهینامه اعطا می‌گردد.

این دوره در ۲ بخش تدریس خواهد شد که در بخش اول محمدرضا محسنی شاد و در بخش دوم ستاره میلادی تدریس این دوره را بر عهده دارند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن‌های ۶و ۸۸۶۶۵۵۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز