خبرگزاری کار ایران

مدیر تولید ماه عسل اعلام کرد:

ماه عسل 2 سال کار تحقیقاتی داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۱

نزدیك به دو سال كار بررسی و تحقیق پیش از 150 سوژه و موضوعات اجتماعی و معنوی انجام شد و از بین آنها 30 سوژه برتر انتخاب شد كه بازتاب نظرات مردم نشان می‌دهد انتخاب‌ها مناسب بوده است.

 ایلنا: عوامل تهیه و پخش برنامه ماه عسل با حضور در مركز 162 روابط عمومی سازمان با مردم گفت و گو كردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی، شب گذشته(5 مرداد) و پس از افطار احسان علیخانی مجری و تهیه‌كننده برنامه ماه عسل به اتفاق دیگر عوامل تولید یرنامه پس از اجراء هجدهمین برنامه ماه عسل از شبكه 3 سیما،‌در واحد امور مخاطبان «162» اداره كل روابط عمومی سازمان حاضر شدند و به حرف‌های مخاطبانشان گوش كردند. مردم در ارتباط‌های تلفنی و مستقیم با عوامل برنامه ماه عسل نظرات خود را در باره این برنامه صریح و بی واسطه ابراز كردند.

علیخانی گفت: ماه عسل یك برنامه اجتماعی معنوی و متفاوت با دیگر برنامه‌های رسانه ملی است و خدا را شكر كه پس از پخش 18قسمت از این برنامه به اهدافی كه موردنظر مدیران رسانه ملی بود دست پیدا كرده ایم و این در حالی است كه مردم با تماس‌ها و ارتباط‌هایی كه با عوامل دست‌اندركار برنامه ماه عسل داشتند از روند این برنامه بسیار خرسند و راضی بودند و همین امر موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر ما برای ادامه این برنامه است.

علیخانی با اشاره به اینكه سوژه‌ها و موضوعات برنامه ماه عسل ویژه است افزود: در رابطه با شب‌های قدر نیز موضوعات بسیار خوبی را با حال و هوای شب‌های احیاء آماده كرده‌ایم كه انشاءا... مردم خوب كشورمان در ایام سوگواری شهادت مولای متقیان ماه عسل را در فضای معنوی این شب‌ها تماشا خواهند كرد.

مسعود رجبیان (مدیر تولید)، امیرحسین سعادتی (مسوول سایت) امیر پیوندی و امیرحسین طهرانی (تدوین‌گر) محمد پیوندی و سیدحامد میر فتاحی نیز به عنوان دستیار كارگردان احسان علیخانی را در تولید و پخش برنامه ماه عسل همراهی می‌كنند.

رجبیان نیز در پایان این گفت و گوی مفصل با مخاطبان به خبرنگار روابط عمومی گفت: «ماه عسل» با بررسی 150 موضوع اجتماعی معنوی آغاز شد.وی گفت: نزدیك به دو سال كار بررسی و تحقیق پیش از 150 سوژه و موضوعات اجتماعی و معنوی انجام شد و از بین آنها 30 سوژه برتر را انتخاب كردیم كه بازتاب نظرات مردم نشان می دهد انتخاب ها مناسب بوده است.

مدیر تولید پروژه ماه عسل همچنین گفت: در ادامه پخش ویژه برنامه ماه عسل در روزهای آینده با سوژه‌ها و موضوعات اجتماعی جذاب‌تری تقدیم مردم خوب كشورمان خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز