خبرگزاری کار ایران

مستند «آخرین حربه» و «جغرافیای فریاد» از شبکه آموزش

کد خبر : ۴۲۷۱۵

ستندهایی درباره وقایع انقلاب و مبارزان دوران انقلاب در ایام دهه فجر از شبکه آموزش پخش می‌شود.

ایلنا: مصاحبه با مبارزان دوران انقلاب ازجمله خلبانان، ‌پژوهشگران، نظامیان و... که در شهرهای مختلف در حوزه‌های کاری خود شاهد اتفاقات و جریانات چگونگی رخ دادن انقلاب بودند، از بخش‌های ویژه مستند گزارشی «آخرین حربه» است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، پخش تصاویر آرشیوی از مبارزات مردمی مخاطب را به حال و هوای قیام پرشور و پیروزمندانه آن زمان می‌برد.
مستند «‌ آخرین حربه» به تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا اسماعیل‌نژاد، عبدالرضا روحی‌نژاد و ناصر شریف‌زاده در زمستان ۱۳۸۷ تهیه و تولید شده است.
این مستند ۱۰ قسمتی هر روز به مدت ۲۰ دقیقه ساعت ۸: ۴۰ از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.
مستند «جغرافیای فریاد» نیز در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای وقایع انقلاب در سال ۱۳۵۷ به روایت مجری برنامه و شاهدین و شرکت کنندگان در تظاهرات‌های ضدحکومت پهلوی و تصاویر آرشیوی را به نمایش می‌گذارد. روایت اتفاقات میدان شهدا (ژاله) از زبان مردم و استفاده از گزارش‌های آرشیوی همراه با آیتم‌های نمایشی از بخش‌های این مستند گزارشی است.
این مستند نیز هر روز ساعت ۱۱: ۴۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز