خبرگزاری کار ایران

پخش آخرین اخبار اجلاس جنبش عدم تعهد از رادیو تهران

آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد را هر روز از برنامه «بحث روز» ساعت ۱۳: ۳۰ تا ۱۴: ۳۰ از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

ایلنا: هدی نوروزی سردبیر از پخش ویژه برنامه «بحث روز» در روزهای برگزاری اجلاس سران خبر داد و افزود: برگزاری به موقع و موفق این رویداد‌ تاریخی رسالتی تاریخی است که بر عهده نسل حاضر از مدیران کشور نهاده شده و تلاش‌ همگان را جهت توفیق هرچه بیشتر این رویداد مهم ملی ـ بین‌المللی می‌طلبد. شبکه رادیویی تهران نیز در این راستا هر روز ساعت ۱۳: ۳۰ با عنوان برنامه «بحث روز» شنوندگان را از آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد آگاه می‌سازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، وی در ادامه یادآور شد: برنامه زنده «بحث روز» کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که به بررسی مشکلات، معضلات و موضوعات روز و همچنین بررسی جنبه‌های مختلف مسائل جامعه می‌پردازد. حضور کار‌شناسان و عوامل اجرائی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در استودیو رادیو تهران و پاسخ به سوالات شنوندگان همراه با ارتباط زنده با مهمانان از بخش‌های ویژه این برنامه است. مهمانی همچون محمد فرقانی سخنگوی ستاد اطلاع رسانی نشست و محمد جواد آغاجری رئیس کمیته رسانه‌های خارجی و... در این برنامه همراه شنوندگان رادیو تهران خواهند بود.

صالح اسکندری کار‌شناس مجری، رضا قربانی و حمادخزائی تهیه کننده، اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگر از عوامل برنامه بحث روز هستند.

برنامه «بحث روز» را با محوریت اجلاس جنبش عدم تعهد از موج اف.‌ام ردیف ۹۴ یا‌ای.‌ام ۱۳۳۲ بشنوید و جهت ارائه نظرات خود به آدرس radiotehran@irib. ir مراجعه کنید. شما مخاطبان می‌توانید از طریق پیام کوتاه ۵-۳۰۰۰۰۹۵۶ یا شماره‌های ۳۳۹۱۴۱۴۱ و ۳۳۹۱۴۱۴۲ سوالات و دیدگاه‌های خود را در زمان پخش برنامه با مسوولان برنامه در میان بگذارید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز