خبرگزاری کار ایران

با حکم علی جنتی؛

رئیس سازمان سینمایی و معاون امور هنری منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۹

حجت الله ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی و علی مراد خانی به عنوان معاون امور هنری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده اند.

 ایلنا: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی علی مرادخانی را به عنوان معاون امور هنری این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا،، در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رشته‌های مختلف هنری به موجب این حکم به سمت معاون امور هنری منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد در رونق بخشیدن به فعالیت‌های هنری، حمایت از تولید آثار و محصولات هنری، تقویت نهادهای صنفی و توسعه حضور فرهنگی هنری ایران در جهان موفق و موید باشید.
علی جنتی همچنین  طی حکمی «حجت الله ایوبی» را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمائی و سمعی و بصری منصوب کرد.

 در متن حکم علی جنتی خطاب به ایوبی آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سینمائی و سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و توانمند در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران، تقویت انسجام در حوزه هنر هفتم، ایجاد فرصت‌های جدید برای حضور فعال در جشنواره‌های بین المللی، پرورش استعدادهای جوان، حمایت از آثار برجسته سینمائی و بازنگری در ساختار مدیریت سینمائی موفق و موید باشید.

(حجت‌اللّه ایوبی) از سال ۱۳۸۸ رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.

حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کار‌شناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون ۲ و نیز مدرک کار‌شناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است.

ایوبی سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل پژوهش‌های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز