خبرگزاری کار ایران

بازدید خوراکیان از پشت صحنه فیلم سینمایی «چ»

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازدید کرد و در جریان تولید این فیلم قرار گرفت.

ایلنا: امیر خوراکیان در حاشیه بازدید از پشت صحنه آخرین فیلم سینمایی حاتمی کیا که به بخشی از زندگی شهید چمران می‌پردازد، به حمایت این سازمان از سینمای دفاع مقدس اشاره کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وی کارنامه حاتمی کیا را در حوزه دفاع مقدس درخشان خواند و اظهار امیدواری کرد که فیلم «چ» برگ زرین دیگری در پرونده این کارگردان باشد.
خوراکیان شخصیت شهید چمران را شخصیتی جامع الاطراف و ارزشمند خواند و افزود: طیف‌های بسیاری از مردم به این شهید بزرگوار علاقمند هستند و این موضوع ساخت فیلم «چ» را دشوار‌تر می‌کند.
وی در خاتمه آمادگی خود برای حمایت از پروژه سینمایی شهید چمران را چه از جهت حقوقی و چه به صورت حقیقی اعلام کرد.
فیلمبرداری «چ» در شرق تهران و در یک پادگان نظامی ادامه دارد. هم اکنون صحنه‌های هلال احمر پاوه در حال ضبط است. فریبرز عرب نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمد مهدی سلطانی و امیررضا دلاوری از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.
حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری، عباس بلوندی طراحی صحنه و لباس، مهرداد می‌رکیانی طراحی چهره‌پردازی، بهمن اردلان صدابرداری و مهدی حسینی‌وند مسئولیت تدوین این فیلم را به عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز