خبرگزاری کار ایران

"هیچ کجا هیچ کس" به نفع بیماران سرطانی به نمایش درمی‌آید

کد خبر : ۹۴۳۷۹

اولین نمایش عمومی فیلم هیچ کجا هیچ کس به نفع موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت سورینت سه شنبه شب و از ساعت ۲۱: ۳۰در سینما استقلال برگزار می‌شود.

ایلنا: فیلم هیچ کجا هیچ کس ساخته ابراهیم شیبانی روز سه شنبه نمایش ویژه‌ای به نفع کودکان سرطانی خواهد داشت و این نمایش ویژه با حضورکارگردان وبازیگران اصلی فیلم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اولین نمایش عمومی فیلم هیچ کجا هیچ کس به نفع موسسه خیریه بهنام دهش‌پور با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شرکت سورینت سه شنبه شب و از ساعت ۲۱: ۳۰در سینما استقلال برگزار می‌شود.

قیمت پایه بلیت این نمایش ویژه فیلم هیچ کجا هیچ کس ده هزار تومان خواهد بود. همچنین علاقمندان به مشارکت در این برنامه می‌توانند برای خریدبلیت به صورت همت عالی اقدام کنند.

بلیت‌های این مراسم از طریق سایت اینترنتی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور عرضه می‌شود.
هیچ کجا هیچ کس ساخته ابراهیم شیبانی از فیلم‌های مطرح اکران عید فطر است که پخش آن را حوزه هنری برعهده دارد.
درآمد این برنامه صرف هزینه درمان کودکان سرطانی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور خواهد شد.
رضا کیانیان، مهناز افشار، محمد رضا فروتن، صابر ابرو.... بازیگران اصلی این فیلم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز