خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۹

در پروندهٔ موضوع ماه شمارهٔ جدید ۲۴ هم میزگردی با حضور امیر اثباتی، حمید امجد، محسن شاه‌ابراهیمی و تقی علیقلی‌زاده دربارهٔ «شهرک‌های سینمایی» منتشر شده است.

ایلنا: شانزدهمین شمارهٔ مجلهٔ ۲۴ (شمارهٔ پیاپی چهل و دو) با یک بحث سه‌نفره میان بهروز افخمی، فریدون جیرانی و کمال تبریزی دربارهٔ مسائل امروز سینمای ایران منتشر شد. در این میزدگرد با عنوان «سینمای ایران، امروز به کدام سو حرکت می‌کند؟» پیشنهادهایی به دولت جدید برای بهبود وضعیت سینمای ایران داده شده است.

به گزارش ایلنا، در پروندهٔ موضوع ماه شمارهٔ جدید ۲۴ هم میزگردی با حضور امیر اثباتی، حمید امجد، محسن شاه‌ابراهیمی و تقی علیقلی‌زاده دربارهٔ «شهرک‌های سینمایی» منتشر شده است.

در صفحات سینمای دنیای شمارهٔ مردادماه مجلهٔ ۲۴ علاوه بر معرفی و بررسی فیلم‌های روی پردهٔ سینماهای دنیا، می‌توانید گزارشی دربارهٔ فیلم‌ها و ستاره‌هایی بخوانید که در نیمهٔ دوم امسال نامشان بر سر زبان‌ها می‌افتد. در این گزارش مجموعه مطالبی دربارهٔ فیلم‌هایی مثل «نبراسکا»، «درون لوین دیویس» و «گرگ وال استریت» و ستاره‌هایی همچون کلوئی گریس مورتز، جنیفر لارنس و مایکل فاسبندر منتشر شده است.

مطالبی دربارهٔ مرور مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه گذشته و جدید‌ترین قسمت‌های کارگاه آموزش نقدنویسی و راهنمای فیلم‌های قدرندیده، در بخش‌های تلویزیون و کارگاه این شماره از ۲۴ به چشم می‌خورند.

در بخش نوستالژی علاوه بر بررسی موسیقی متن فیلم «سینما پارادیزو»، کارنامهٔ بازیگری‌گری کوپر و یک سکانس از فیلم «ترمیناتور ۲: روز داوری»، پرونده‌ای برای بازنگری فیلم «هاراکی‌ری» منتشر شده که گفت‌وگو با ماساکی کوبایاشی و یادداشتی از حسین معززی‌نیا بخشی از مطالب آن است.

در این شماره از مجلهٔ ۲۴ صفحهٔ جدیدی هم به اسم «اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند!» منتشر شده که قرار است هر ماه به یکی از اشیاء کلیدی فیلم‌های تاریخ سینما اختصاص پیدا کند. در اولین قسمت از این مجموعه شرمین نادری، یحیی نطنزی، سروش روحبخش و حبیبه جعفریان یادداشت‌هایی دربارهٔ چند عینک مشهور در تاریخ سینما نوشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز