خبرگزاری کار ایران

توحیدی به منتظر المهدی نامه نوشت:

تقاضا داریم امنیت برگزاری مجمع عمومی 6 مرداد را تامین کنید

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۱

توحیدی به منتظرالمهدی نوشته است که دستور فرمایید در جهت برگزاری مجمع عمومی 6 مرداد ماه در تالار سیف‌اله داد؛ ساختمان شماره ۱ خانه سینما و تأمین امنیت آن مساعدت لازم مبذول فرمایند.

ایلنا: فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره خانه سینما) به نمایندگی از اهالی سینما معاونت اجتماعی ناجا تقاضا کرد تا باتوجه به برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در 6 مرداد ماه، تامین امنیت این مجمع مدنظر جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایلنا؛ قرار گرفته، به دین شرح است:

جناب سردار دکتر منتظرالمهدی
معاونت محترم اجتماعی ناجا

با سلام و احترام
همانطور که مستحضرید روز یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما مطابق فراخوان قبلی برپا خواهد گردید. با عنایت به دستور مورخ ۳۰/۴/۹۲ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد مبنی بر عمل به تفاهم‌نامه ۱۳ تیر در راستای رفع مشکل خانه سینما و نیز حکم صادره از شعبة ۲۷ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران مبنی بر الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارة کل ثبت شرکت‌ها به عدم ثبت مؤسسه‌ای دیگر تحت عنوان خانه‌سینما، اینجانب به نمایندگی از اعضای مجمع عمومی فوق العاده درخواست می‌کند.

دستور فرمایید در جهت برگزاری این مجمع در تالار سیف‌اله داد ساختمان شماره ۱ خانه سینما و تأمین امنیت آن مساعدت لازم مبذول فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز