خبرگزاری کار ایران

به دنبال دستور جدید احمدی‌نژاد درباره خانه‌سینما؛

کاسه‌ساز: جواب صنوف قانونی را چه بدهم؟

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۴

باید یک راهکار قانونی پیدا کنیم زیرا مجمع عمومی ۱۹ تیرماه برگزار شده است. من به عنوان رئیس هیات‌مدیره چه جوابی باید به صنوفی بدهم که به صورت قانونی در مجمع عمومی شرکت کرده‌اند.

ایلنا: به‌رغم دستور جدید محمود احمدی‌نژاد در اجرای تفاهم نامه ۱۳ تیرماه، حبیب‌الله کاسه‌ساز که خود را رئیس هیات‌مدیره خانه‌سینما می‌داند، معتقد است: مجمع عمومی برگزار شده در ۱۹ تیر ماه قانونی است زیرا سازمان سینمایی نتیجه‌ی این مجمع را تایید کرده است.
کاسه‌ساز در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: مجمع عمومی ۱۹ تیرماه با حضور صنوف قانونی برگزار شده و سازمان سینمایی نیز آن را تایید کرده و هیات مدیره نیز تشکیل شده است.
وی با اشاره دستور جدید رئیس‌جمهور گفت: دستور جدید رئیس جمهور به جعفری جوزانی را من نیز شنیده‌ام اما باید تصمیم در این خصوص را سازمان سینمایی بگیرد زیرا مجمع عمومی ازنظر ما با حضور صنوف قانونی برگزار شده است.
کاسه‌ساز درباره اینکه اهالی خانه‌سینما قرار است مجمع عمومی ۶ مرداد را برگزار کنند، گفت: مجمع عمومی که در ۱۹ تیر برگزار شد؛ پیرو‌‌ همان تفاهم‌نامه ۱۳ تیرماه بود که به دنبال آن تفاهم‌نامه، نامه‌ی آقای شمقدری ارسال شده بود اما امروز دوباره دوستان خانه‌سینما اعلام کرده‌اند که می‌خواهند مجمع عمومی ۶ تیر را برگزار کنند.
وی ادامه داد: اگر گروهی می‌خواهند مجمع عمومی را در ۶ مرداد ماه برگزار کنند دیگر چرا اینقدر از رئیس جمهور مایه می‌گذارند و می‌گویند که ایشان باید بگوید. خب مجمع عمومی خود را برگزار کنید. حتما ایشان باید بگوید که مجمع عمومی برگزار شود!
کاسه‌ساز با اشاره به اینکه امروز باید به دنبال یک راهکار بود، گفت: باید امروز یک راهکار قانونی پیدا کنیم زیرا مجمع عمومی ۱۹ تیرماه برگزار شده و هیات مدیره قانونی تشکیل شده و سازمان سینمایی هم مجمع عمومی را تایید کرده است. حال در این میان من به عنوان رئیس هیات مدیره چه جوابی باید به صنوفی بدهم که به صورت قانونی آمده‌اند و در مجمع عمومی شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: باید تصمیمات لازم در‌‌ همان زمان و قبل از مجمع عمومی ۱۹ تیر گرفته می‌شد نه اینکه امروز گفته شود مجمع عمومی دیگری برگزار شود. پس سرنوشت صنوف قانونی، هیات سه نفره و مجمع عمومی که برگزار شده؛ چه می‌شود؟
کاسه‌ساز ادامه داد: از نظر ما تصمیم جدید را باید سازمان سینمایی و ریاست سازمان سینمایی بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز