خبرگزاری کار ایران

سازنده موسیقی فیلم چ:

ارتباط متقابل سینما و صنعت گیم کشور ضروری است

کد خبر : ۸۹۹۹۹

تاکنون ظرفیت ساخت یک فیلم اکشن ایجاد نشده و این امر ساخت یک بازی پر تحرک و با کیفیت را تحت تاثیر خود قرار داده است.

ایلنا: سازنده موسیقی فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گفت: باید محتوای بازی‌های رایانه‌ای قابلیت جذب مخاطب را داشته باشد و در این میان می‌توان از موسیقی‌های منحصر بفرد برای تولیدات داخل استفاده کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «فردین خلعتبری» با به موضوع فیلم و سریال‌های امروزی افزود: آثار جذاب و مخاطب پسند سینمایی و تلویزیونی می‌تواند به یک بازی جذاب و پرمخاطب تبدیل شود.
وی ادامه داد: با سابقه بلند مدت عرصه تولید فیلم، تاکنون ظرفیت ساخت یک فیلم اکشن ایجاد نشده و این امر ساخت یک بازی پر تحرک و با کیفیت را تحت تاثیر خود قرار داده است.
خلعتبری با بیان چگونگی ساخت بازی‌هایی همچون جنگ بدر گفت: گاهی بازی‌هایی ساخته می‌شود که در آن مسلمانان پیروز می‌شوند؛ اگر کاربر نتواند مراحل را پشت سر بگذارد به نوعی بازنده و ذهنیت پیروز مسلمانان از بین می‌رود.
سازنده موسیقی فیلم «اتوبوس شب» با بیان اینکه حضور مردم در نمایشگاه بازیهای رایانه‌ای در پیشرفت این صنعت ثمربخش خواهد بود گفت: تعداد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به عنوان یک رویداد فرهنگی نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت و به نوعی بازیسازان را به تولید آثار با کیفیت و متنوع تشویق خواهد کرد.
این آهنگ ساز تاکید کرد: در صنعت بازیسازی بخش خصوصی می‌تواند نقش فعال و پررنگتری داشته باشد و حتی می‌توان به تاثیر از یک بازی مطلوب، یک فیلم خوب ساخت.
خلعتبری گفت: غربی‌ها در ساخت فیلم و بازی فارغ از کیفیت بالا به موضوع جذاب برای محصول تولیدی می‌اندیشند در حالی که برای تولیدکنندگان داخلی جایی برای آزمون وخطا وجود ندارد و باید هزینه بالا را برای آن پرداخت کنند، به همین دلیل بازیهای مهیج ساخته نمی‌شود.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، مردادماه امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز