خبرگزاری کار ایران

ارائه بلیت‌های ۳۰۰۰ تومانی «بوسیدن روی ماه» در سینما آزادی

«بوسیدن روی ماه» از پنجم مهرماه در گروه سینما آزادی به نمایش عمومی درآمده است

  ایلنا: سینما آزادی در دو سئانس نخست هر روز بلیت‌های فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ساخته همایون اسعدیان و به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی را به قیمت ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رساند.


به گزارش ایلنا  گروه پخش فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» برای تهیه آسان‌تر بلیت‌های این فیلم در تعاملی با مسئولان سینما آزادی امکانی برای تماشاگران فراهم کرده‌اند تا بتوانند با قیمت پایین‌تر بلیت‌های این فیلم را تهیه کنند. تعیین قیمت ۳۰۰۰ تومان در دو سئانس نخست این سینما طرحی است برای تعامل مناسب‌تر مخاطبان با فیلمی است که موضوعی اجتماعی دارد.
همچنین پیش فروش بلیت‌های تمامی سئانس‌های فیلم در سایت سینما تیکت صورت می‌گیرد و مخاطبانی که بلیت‌های باقی سئانس‌ها را به این ترتیب خریداری کنند، امکان بهرمندی از ۱۵ درصد تخیفیف را دارند.
«بوسیدن روی ماه» از پنجم مهرماه در گروه سینما آزادی به نمایش عمومی درآمده است و شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، صابر ابر، مسعود رایگان، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی، شیدا خلیق و سعید پورصمیمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم روایت انتظار دو مادر است.
تازه‌ترین همکاری مشترک سازندگان «طلا و مس» محصول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پخش آن را سازمان توسعه سینمایی سوره برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز