خبرگزاری کار ایران

سینمای برج میلاد میزبان جشنواره کودک شد

asdasd

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان قرار است از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه به صورت همزمان در اصفهان و تهران برگزار شود.

 ایلنا: سینمای برج میلاد تهران همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک میزبان هشت فیلم ویژه کودک ونوجوان شد.
به گزارش ایلنا، بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان قرار است از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه به صورت همزمان در اصفهان و تهران برگزار شود.
همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران، هشت فیلم ویژه کودک و نوجوان در سینماهای برج میلاد تهران اکران می‌شود.
فیلم‌های بچه‌های جسور، بازگشت، صداست که می‌ماند، قبیله من، گوداله، آدم آهنی، بزرگ مرد کوچک، مروارید، از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه در سینماهای برج میلاد تهران اکران می‌شود.
فیلم‌های بچه‌های جسوربه کارگردانی حجت الله سیفی، صداست که می‌ماند به کارگردانی سعید چاری، گداله به کارگردانی نادره ترکمانی و آدم آهنی به کارگردانی رحیم بهبودی فر در سانس اول ساعت ۹ صبح و بازگشت به آینده به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده، قبیله من به کارگردانی غلامرضا آزادی، بزرگ مرد کوچک به کارگردانی صادق صادق دقیقی، گوداله به کارگردانی نادره ترکمانی و مروارید به کارگردانی سیروس حسن‌پور در سانس دوم ساعت ۱۱ صبح در سینماهای برج میلاد تهران اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز