خبرگزاری کار ایران

نمایش «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» و «سفر یک مسافر» در سالن سینماحقیقت

کد خبر : ۸۶۹۸۰

دو فیلم مستند «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» و «سفر یک مسافر» در سالن «سینماحقیقت» به نمایش درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

ایلنا: عصر فردا (یکشنبه ۱۶ تیرماه) دو فیلم مستند «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» و «سفر یک مسافر» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «مدرسه‌ای که می‌رفتیم» مستندی به کارگردانی «احمد طالبی‌نژاد» منتقد قدیمی سینمای ایران است که در خلاصه آن آمده است: یک مستندساز به زادگاهش سفر می‌کند و از مدرسه‌ای قدیمی که در آن درس خوانده، بازدید می‌کند. مدرسه‌ای که به دلیل کمبود دانش آموز، متروکه و به انبار ضایعات اداره آموزش و پرورش تبدیل شده است!
سفر یک مسافر ساخته «عباس روزبهانی» هم مستندی درباره «حسن دارابی» بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «مسافر» است که پس از ۴۰ سال، از شهرستان ملایر عازم تهران می‌شود تا با «عباس کیارستمی» کارگردان این فیلم دیدار کند.
پس از نمایش این فیلم‌ها هم جلسه نقد و بررسی آن‌ها با حضور احمد طالبی‌نژاد و عباس روزبهانی (کارگردانان)، سعید قطبی‌زاده (نویسنده و منتقد سینما)، شهنام صفاجو (مجری) و برخی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه‌های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.
شـرکت در این برنامه، برای عمــوم آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۱۶ تیرماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. ضمن اینکه دوستداران سینما برای اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هم می‌توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به شماره ۲۰۰۰۱۰۶۲ پیامک کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز