خبرگزاری کار ایران

"آقای الف" برای اکران در طرح اذان تا اذان آماده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۷۸

کارگردان فیلم سینمایی سه بعدی «آقای الف»، اعلام کرد: اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای حضور اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران در طرح اذان تا اذان انجام شده است.

ایلنا: با نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و احتمال اجرای طرح اذان تا اذان که در خلال ان سینماهای شرکت کننده در این طرح فیلم‌های سینمایی را از اذان مغرب تا اذان صبح نمایش می‌دهند، علی عطشانی از آمادگی فیلم سینمایی آقای الف برای حضور در این طرح خبر داد و گفت: مکاتبات لازم توسط سعید شرفی کیا تهیه کننده فیلم در این زمینه با مسئولان ذیربط انجام شده تا چنانچه امسال طرح مذکور اجرایی شود، آقای الف یکی از فیلم‌های شرکت کننده در این طرح باشد.
به گزارش ایلنا به نقل از عطشانی؛ باتوجه به این نکته که آقای الف به صورت تک سئانسی و معمولا در سئانس پایانی سینماهای نمایش دهنده به روی پرده می‌رفت طرح اذان تا اذان زمینه مناسبی را برای دیدار مطلوب‌تر تماشاگران با این فیلم فراهم می‌سازد.
سایر عواملی که که در ساخت «آقای الف» با این کارگردان همکاری کرده‌اند عبارتنداز: بازیگران: پوریا پورسرخ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی. طراح۳D: بابک محقق، فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، مسئول تروکــــاژ: آیدین آریایی‌نژاد، منشی صحنه: شیدا یوسفی، روابط عمومی اکران: لاله محمودی، ندا تهرانی، عکاس: بابک برزویه، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: امیر ترابی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین غلامی، تهیه کننده: سعید شرفی کیا- محصول سال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز