خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی فیلم”جنگوی آزادشده” در سینما چاپلین بهمن

کد خبر : ۸۲۷۴۶

در این برنامه كه با مشاركت موسسه توسعه تصویر شهر و به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می شود.

ایلنا: فیلم”جنگوی آزادشده” به كارگردانی كوئنتین تارانتینو روز پنج شنبه ٣٠ خرداد از ساعت ١٥ و در برنامه ای تحت عنوان«جوان و انتظار» نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن،در این برنامه كه با مشاركت موسسه توسعه تصویر شهر و به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار می شود،پس از نمایش فیلم،رامتین شهبازی،مهرزاد دانش و محمدرضا مقدسیان به نقد و بررسی فیلم پرداخته و به پرسش های حضار درباره موضوع فیلم پاسخ خواهند داد.

جلسات نقد وبررسی آثار فیلم های داخلی و بین المللی با موضوعات گوناگون از دیرباز تا كنون در این فرهنگسرا برگزار شده و این مجموعه همواره گام مثبتی برای روشن شدن موضوعات مختلف و آشنایی مخاطبان با ساختار فیلم و اهداف آن برداشته است،لذا با نمایش فیلم مورد اشاره كه با محوریت منجی می باشد سعی دارد به نقد منجی از منظر غربی ها بپردازد.

فیلم ”جنگوی آزاد شده” محصول سال ٢٠١٣ آمریكا می باشد كه موفق شد در تمامی جایزه های معتبر سال ٢٠١٣ همچون اسكار،گلدن گلوب و همچنین بفتا در اكثر بخش های اصلی نامزد دریافت جایزه شده و در بخش بهترین فیلم نامه و بهترین بازیگر نقش مكمل مرد موفق به دریافت جایزه شده است.

ازجمله بازیگران این فیلم می توان به كریستوف والتز،لئوناردو دی كاپریو،ساموئل ال جكسون و كری واشنگتن اشاره كرد.

خلاصه داستان فیلم درباره دندانپزشك آلمانی به نام دكتر كینگ شولز با بازی كریستوف والتز است كه در تگزاس سال ١٨٥٨ به عنوان شكارچی انسان و یا همان جایزه بگیر در پی یك گروه یاغی است،«جنگو» با نقش آفرینی جیمی فاكس كه در واقع نقش اول فیلم را بر عهده دارد پس از یك دوئل به شكل عجیبی توسط این سابقا دندانپزشك خریداری می شود...

علاقه مندان برای شركت در این برنامه می توانند در تاریخ ذكر شده به سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن واقع در میدان راه آهن،میدان بهمن مراجعه نموده و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٥٥٠٥٨٨٩٤ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز