خبرگزاری کار ایران

با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی،

نخستین جشنواره بین المللی نشانه نوشته پیامبر اكرم (ص)برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۶۳

نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اكرم (ص) جوایز 5 هزار دلاری، 4 هزار دلاری و 3 هزار دلاری برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته است.

 ایلنا:نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اكرم (ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته «محمد رسوال الله» به ریاست مجیدی مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی بر گزار می شود.

به گزارش ایلنا،  فیلم سینمایی «محمد صلی ا... علیه و آله و سلم» با مشاركت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اكرم (ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته (لوگوتایپ) «محمد رسوال الله» را برگزار می كنند.

این جشنواره با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار خواهد شد و  مصطفی گودرزی مشاوره علمی - هنری و حجت ناصری دبیری اجرایی این جشنواره را بر عهده خواهند داشت. همچنین ابراهیم حقیقی، صداقت جباری، جلیل رسولی، حبیب الله صادقی، مسعود نجابتی و دو داور بین المللی آثار این جشنواره را داوری خواهند كرد.

لازم به ذكر استآثار هنری ارسالی به این جشنواره می تواند به صورت كالیگرافیك یا خوشنویسانه، آیكونیك یا تصویری (شمایلی)، تایپوگرافیك یا حروفچینانه و هند راینینگ یا دست نویسانه باشد.

شركت برای عموم هنرمندان در این جشنواره آزاد است و «محمد رسول الله» باید با حروف الفبای فارسی – عربی و انگلیسی طراحی شود. هر هنرمند می تواند حداكثر سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال كند.

نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اكرم (ص) جوایز 5 هزار دلاری، 4 هزار دلاری و 3 هزار دلاری برای نفرات اول تا سوم در نظر گرفته، ضمن اینكه هیات داوران با اهدای جوایز 1 هزار دلاری به 5 برگزیده از آنها تقدیر خواهد كرد.

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اكرم (ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته «محمد رسوال الله» به زودی منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز