خبرگزاری کار ایران

یادبود معلمان هنرمند برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۳۲۲

مراسم یادبود معلمان هنرمند با حضور هنرمندان عرصه تئا‌تر، سینما، موسیقی و رادیو بر سر مزار این هنرمندان فقید در بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

ایلنا: انجمن طنز و تبسم ایران؛ پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت بمناسبت روز معلم و با هدف ارج نهادن به اساتید عرصه هنر در نخستین فعالیت رسمی خود مراسم «یادبود معلمان هنرمند» را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا «س» برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن طنز و تبسم، مراسم یادبود معلمان هنرمند با حضور هنرمندان عرصه تئا‌تر، سینما، موسیقی و رادیو بر سر مزار این هنرمندان فقید برگزار خواهد شد و غبارروبی از مزار این عزیزان و اهدای شاخه گل نیز توسط حاضران در قطعه هنرمندان صورت خواهد گرفت.
در این مراسم که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد، پس از قرائت بیانیه انجمن طنز و تبسم، تعدادی از هنرمندان پیشکسوت نیز درباره مقام «معلمی هنر» سخنرانی خواهند کرد و در بخش دیگری نیز مراسم شعر خوانی توسط شاعران برجسته کشور انجام خواهد شد.
این مراسم روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت، مصادف با روز معلم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد و انجمن طنز و تبسم ایران هم از تمامی دوستداران هنر و هنرمندان دعوت به عمل می‌آورد که با حضور خود این مراسم را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنند تا نخستین حرکت این انجمن در راستای حمایت از هنرمندان کشور بخصوص در حوزه طنز و تبسم آغازی برای تداوم این فعالیت‌ها باشد.
هنرمندان و دست اندرکاران برنامه طنز رادیویی «جمعه ایرانی» نیز با اعلام آمادگی برای برگزاری این مراسم از حامیان اصلی محسوب می‌شوند که از آن جمله می‌توان به منوچهر آذری، رضا عبدی، اصغر سمسار‌زاده، امیر سهیلی، داود منفرد، احسان کرمی، مرتضی تبریزی، صادق عبداللهی، بهرام سروری‌نژاد و... اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز