خبرگزاری کار ایران

نمایش نامه‌های خیس در جشنواره فیلم‌های ایرانی‌ در کانادا

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۸۷

جشنواره فیلم‌های ایرانی‌ کانادا باحضور گوهر خیراندیش، مرتضی‌ شایسته، مصطفی زمانی‌، حسین یاری، محمدرضا فروتن در سینمای یورک شهر تورنتو برپا شد.

ایلنا: جشنواره فیلم‌های ایرانی‌ کانادا با حضور گوهر خیراندیش، مرتضی‌ شایسته، مصطفی زمانی‌، حسین یاری، محمدرضا فروتن در سینمای یورک شهر تورنتو برپا شد.

در این جشنوراه كه شاهرخ بحرالعلومی(مدیرعامل پرشیا فیلم کانادا) آن را برگزار كرده، دبیر جشنواره ضمن معرفی‌ فیلم‌های بخش مسابقه و معرفی‌ مشخصات داوری این دوره از جشنواره دوره چهارم را دوره مطلوب این رویداد سالیانه سینما ایران در آمریکای شمالی معرفی‌ نمود و یادآور شد: ۱۶ فیلم بلند سینمایی در کنار ۴۰ فیلم کوتاه و مستند تجلی‌ شرافت و سربلندی سینمایی است که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند همدلی و اتحاد است.

در قسمتی‌ از مراسم، سارا یورمن(مدیر روابط عمومی‌ این جشنواره) به معرفی‌ داوران پرداخت و جوایز این دوره از جشنواره را معرفی‌ نمود. تماشاگران حاضر در سالن ضمن استقبال از فیلم‌های بخش مسابقه تا پاسی از شب با مهمانان این جشنواره به پرسش و پاسخ پرداختند.

این جشنواره تا روز یک شنبه ۲۸ آوریل ادامه داشته و در ساعت ۱۰ شب یکشنبه به وقت تورنتو با معرفی‌ بهترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز