خبرگزاری کار ایران

به دلیل منتفی شدن سفر گروه موتا ایماگو به شیراز؛

اجرای نمایش‌های Lev و 3(a+b) تمدید شد

asdasd

طبق این گزارش با موافقت گروه موتاایماگو و خانه‌هنرمندان ایران اجرای این دو نمایش دو شب دیگر در سالن شماره یك تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داشت.

ایلنا: گروه تئاتر موتا ایماگو كه اجرای آثار خود را از تاریخ 26شهریورماه در سالن شماره یك تماشاخانه ایرانشهر آغاز كرده است دو شب دیگر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ این گروه كه پیش از این قرار بود پس از اتمام 10روز اجرا در تماشاخانه ایرانشهر برای اجرای عمومی آثار خود به شهر شیراز سفر كنند، تصمیم گرفته است دو روز دیگر به اجرای عمومی در تهران ادامه دهد.

لازم به ذكر است طی مدت اجرای نمایش‌های Lev و 3(a+b) در ایران این آثار با استقبال گسترده دانشجویان،‌هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر تئاتر قرار گرفته است.

در ادامه همین استقبال‌ها شب گذشته نمایش 3(a+b) به محمد یعقوبی كارگردان و نمایشنامه‌نویس شناخته شده تئاتر كشور تقدیم شد.

شب گذشته علاوه بر محمد یعقوبی و آیدا كیخانی،‌ علیرضا خمسه، فرشته صدر عرفایی،‌ بهاره رهنما،‌ حبیب رضایی،‌ پیمان معادی، باران كوثری،‌ بهرام عظیمی در میان علاقه‌مندان حضور داشتند.

نمایش‌های Lev و 3(a+b) به نویسندگی ریكاردو فازی، كارگردانی كلودیا سوراچه و بازی گلن بلك‌هال پیش از این در بیست‌و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر با استقبال مخاطبان مواجه و موفق به كسب جایزه بهترین كارگردانی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز