خبرگزاری کار ایران

هادی عامل هاشمی:

تمرین نمایش «مضحكه دزدها» ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۸

به گفته سرپرست گروه نمایش «پاپتی‌ها» با توجه به اینكه هدایت هاشمی از ابتدا در تمرین‌ها شركت داشت قول داد به محض اتمام كار در سریال تلویزیونی كه برای ایفای نقش در آن قرارداد دارد به گروه ملحق شود.

ایلنا: تمرین‌ نمایش «مضحکه دزدها» به كارگردانی هادی عامل هاشمی برای اجرا در شانزدهمین جشنواره تئاتر آیینی و سنتی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هاشمی با بیان اینكه كار برداشت آزادی از متن «بالماسکه دزدها» نوشته ژان آنوی است در همین رابطه، گفت: در اجرای این نمایش از شیوه‌های نمایش ایرانی مانند تخت حوضی استفاده بهره می‌بریم و تمرین‌های گروه حدود یك ماه است ادامه دارد تا اثر برای اجرای در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی آماده شود.

وی ضمن اشاره به فرم كمدی خوش ریتم كار درخصوص داستان نمایش «مضحكه دزدها»، بیان كرد: داستان درباره چند دزد است که تردستی‌های خوبی انجام می‌دهند، در میان ماجراهایی كه در نمایش می‌گذرد اتفاقاتی رخ می‌دهد كه كاركترها خود را به عنوان یک گروه سرگرمی جا می‌زنند و وارد خانه حاکم می‌شوند.

این هنرمند تصریح كرد: مسئولیت بازنویسی و هماهنگی محتوای اثر با آنچه در فرهنگ ما برای مخاطب شناخته شده است برعهده پویان غفاری گذاشته شده كه تا به امروز حدود سه‌ چهارم كار به گروه تحویل داده شده است.

هاشمی درمورد تركیب بازیگران این اثر، اظهار كرد: علی عامل هاشمی، ارستو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، علی صالحی، لبخند بدیعی گروه بازیگران نمایش «مضحکه دزدها» را تشكیل می‌دهند و باتوجه به اینكه هدایت هاشمی از ابتدا در تمرین‌ها شركت داشت قول داد به محض اتمام كار در سریال تلویزیونی كه برای ایفای نقش در آن قرارداد دارد به گروه ملحق شود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی با دبیری داوود فتحعلی بیگی شهریورماه سال 92 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز