خبرگزاری کار ایران

شاهرخ بدیعی اعلام کرد:

عسل بدیعی 17 سال به دنبال ترویج فرهنگ اهدای عضو بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۰

عسل بدیعی در تمام طول دوران کاری فرهنگ اهدای عضو را ترویج می‌کرد و خود وی در 29 اردیبهشت سال 91 موافقت خود را اهدای قلب، کبد، ریه، کلیه‌ها، نسوج و قرنیه چشم و سایر اعضاء قابل اهدا اعلام کرده بود.

ایلنا: شاهر خ بدیعی(پدر عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران) می‌گوید عسل بدیعی در طول تمام مدت فعالیت هنری خود به دنیال ترویج فرهنگ اهدای عضو بود.

شاهرخ بدیعی(پدر عسل بدیعی) که برای انجام مراحل اهدائ اعضای وی در بیمارستان مسیح دانشوری حاضر شده بود، با اعلام این مطلب افزود: در جشن نفس سال 1391 به همراه عسل بدیعی در نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کردیم و عسل مدام به من تایید می‌کرد که اگر روزی نبودم تمام اعضای قابل اهدایم را اهدا کنید. همیشه آرزو می‌کردم هیچ پدر مادری غم از دست دادن فرزند جوان خود را نبیند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت واحد پیوند بیمارستان مسیح دانشوری، بدیعی ادامه داد: اگر امروز عسل رو از دست دادم فردا 8 عسل خواهم داشت چون دخترم به 8 نفر جانی دوباره می‌دهد. از همه پدر و مادرها می‌خواهم که اگر خدایی نکرده فردی از خانواده‌شان دچار مرگ مغزی شد عنایت کنند و به این کار خداپسندانه اقدام کنند تا این فرهنگ بزرگ را در کشور عزیزمان ایران رواج دهیم.

شاهرخ بدیعی ادامه داد: از مردم می‌خواهم هیچ گونه شایعه و صحبت نادرستی که درمورد دخترم عسل شنیدند را باور نکنند و فقط بدانند صحبت‌های من؛ غزل خواهر عسل؛ رضا داوودنژاد داماد ما؛ بابک بدیعی برادر زاده من و پزشکان بخش پیوند بیمارستان مسیح دانشوری صحیح است و این را بدانند عسل در 17 سال فعالیت هنری خود به دنبال ترویج فرهنگ اهدای عضو بود و کار خود را با اهدای عضو شروع کرد و در آخر با اهدای عضو برای همیشه در خاطره‌ها و یادها جاودان شد.

عسل بدیعی بازیگر سینمای ایران 29 اردیبهشت سال 91 با حضور در جشن نفس فرم اهدا عضو را تکمیل کرده بود و با اهدای تمامی اعضائ قابل اهدای خود به نیازمندان موافت کرده بود. عسل بدیعی بعد از موافقت با اهدائ اعضائ خود در جشن نفس در دفتر یادبود این جشن نوشته بود: سلام

دوستان مهربان

عزیزان... یاران

از خداوند متعال خواستار توانی چون کوه و اراده ای چون آهن؛ استوار و پایدار هستم تا یاری بخش راه سپید عشقتان باشد...

خداوند یاری بخشتان

قرار است کبد؛ ریه؛ کلیه‌ها؛ نسوج و قرنیه چشم عسل بدیعی به بیماران نیازمند اهدا شود.

قلب وی عصر روز چهارشنبه 14 فروردین در بیمارستان دکتر شریعتی به یک بیمار پیوند زده شد.

عسل بدیعی 17 سال به دنبال ترویج فرهنگ اهدای عضو بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز